امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
ایمنا29 دیماه/در صحن شورای شهر بررسی شد؛

احداث بازارچه دائمی صنایع دستی در نجف آباد

نجف آباد-رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: موضوع درخواست یکی از شرکت های فعال بخش خصوصی جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی، سوغات و گردشگری مطرح و قرار شد موضوع برای بررسی بیشتر در دستور کار سازمان رفاهی تفریحی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد، مجتبی گودرزی در دویست و هفتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد که با ارائه گزارش کمیسیون فرهنگی و اجتماعی آغاز شد، گفت: موضوع درخواست یکی از شرکت های فعال بخش خصوصی جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی، سوغات و گردشگری مطرح و قرار شد موضوع برای بررسی بیشتر در دستور کار سازمان رفاهی تفریحی قرار گیرد.

ایجاد 2 هزار متر مربع فضای فرهنگی در شرق شهر
گودرزی گفت: به دنبال تجربه موفق شهرداری در مشارکت در تجهیز فضاهای فرهنگی و کتابخانه برخی مساجد سطح شهر، در یکی از نشست های اخیر شورای شهر درخواست یکی از مساجد بزرگ شرق نجف آباد جهت واگذاری 2 هزار متر مربع از ساختمان نیمه ساز خود به منظور ساخت و تجهیز یک فرهنگ سرا مورد تصویب قرار گرفت.
وی با اشاره به تاکید صورت گرفته در خصوص انعکاس بهتر برنامه ها و عملکرد شهرداری از طریق فضای مجازی، بیان داشت: با کمک شهرداری به برگزاری نمایشگاه و ویژه برنامه های مختلف در سطح پارک های شهر توسط گروه جهادی تبلیغی علمدار که طی چند سال اخیر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته اند نیز موافقت شد.
رئیس شورای شهر با اعلام بررسی مشکلات ساکنان شهرک بهاران واقع در شمال شهر نجف آباد عنوان کرد: از مهم ترین این موارد می توان به نبود واحدهای خدماتی مورد نیاز شهروندان، کمبود فضای سبز و فاصله زمانی زیاد حرکت اتوبوس های متعلق به شرکت واحد اشاره کرد که در همین خصوص مقرر گردید جلسه ای به میزبانی فرمانداری شهرستان تشکیل گردد.
در این نشست همچنین درخواست مربوط به شرکت تعاونی احیا گران محله نوید جهت رفع برخی معضلات و مشکلات این مجموعه مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری لازم صورت گرفت.
این شرکت به عنوان یک الگوی آزمایشی در کشور، شیوه ای جدید را در نوسازی بافت فرسوده شهری با مشارکت تمامی مالکین و اخذ گروهی مجوز های لازم در دستور کار قرار داده است.

لینک خبر:https://goo.gl/L8gKtU


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.