امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

فریادی به بلندی پاکی کودکان در باغملی نجف آباد

مانوری به رنگ پاکی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، 29 دیماه میدان امام (ره) (باغملی) نجف آبادشاهد حضور دانش آموزانی بود که روزهوای پاک را ارج نهاده و به رهگذران یادآوری و مانور حامیان محیط زیست را اجرا نمودند.


این برنامه که به اهتمام شهرداری نجف آباد،آموزش و پرورش و مجموعه مدارس مؤسسه محمد امین ، شبکه بهداشت و درمان و حامیان محیط زیست نجف آباد برگزار شد و منتخبینی از دانش آموزان دبستان پسرانه، متوسطه1 و 2 عصر دانش و دبستان دخترانه نیک دخت درآن حضور داشتند.
دانش آموزان در این روز با ورود بهمراه پلاکارد و برجسب به اتوبوسها از مسافرین بخاطر استفاده از وسایل نقلیه جمعی تشکر کرده و با اعطای شاخه گل راننده اتوبوس را بدرقه می نمودند.
عابرین دوستار محیط زیست و دوچرخه سواران نیز با دریافت گل از این دانش آموزان مورد تشویق و تکریم قرار گرفتند و کودکان نیز بادکنکی دریافت می کردند تا خاطره این روز پاک در ذهن و افکارشان به نیکی نقش بندد.



خودروهای تک سرنشین و افرادی که با محیط زیست نامهربان بودند ، با صحبتهای این عزیزان درخصوص محیط زیست و لزوم همیاری مردم در راستای توسعه پایدار توجیه شدند و با کسب اجازه برچسبهایی حاوی نکاتی پیرامون این روز براتومبیل ایشان الصاق شد.
این برنامه تا ظهر ادامه یافت و حال و هوای باغملی به رنگ پاکی تغییر کرد و صدای رسای دانش آموزان در ذهنها حک شد : آسمون آبی ، زمین پاک حق همه ما بچه ها ست .


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.