امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

با صبوری شهردار و شورا سوت قطار نجف آباد در روز هوای پاک بصدا درآمد

تصویب قطار شهری نجف آباد ناپاکی ها را زدود
به دنبال ماه‌ها پیگیری مستمر مسئولان مختلف نجف آباد به ویژه مسعود منتظری شهردار و مجموعه اعضای شورای اسلامی شهر و در شرایطی که بسیاری پروژه قطار شهری نجف آباد به اصفهان را شکست خورده، غیر عملیاتی و صرفاً تبلیغاتی می‌دانستند، امروز در جلسه شورای عالی ترافیک کشور اجرای این طرح بزرگ پس از رایزنی های گسترده و لحاظ شدن جوانب قانونی مختلف ساعاتی پیش مورد تصویب قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری در این جلسه که با ریاست خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و حضور طرفه معاون عمرانی استاندار، گودرزی رئیس شورای شهر نجف آباد، صلواتی معاون ترافیکی شهرداری اصفهان و شیرانی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر اصفهان برگزار شد، این طرح مجوزات قانونی مورد نیاز را دریافت کرد.
به نظر می‌رسد تکمیل این مرحله برای پروژه بزرگی که عملیاتی شدن آن با مشارکت بخش خصوصی، شهرداری های نجف آباد، اصفهان و سایر شهرداری های واقع در مسیر در کنار شرکت راه آهن برنامه ریزی شده، به عنوان خدمتی دیگر از مدیریت شهری نجف آباد بتواند کام مردم را در آستانه دهه فجر شیرین کند.


تصویب این موضوع در شرایطی صورت گرفت که در ماه های اخیر پیگیری های زیادی توسط مسئولان مختلف همچون استاندار اصفهان، معاونان استانداری و شهردار اصفهان در کنار امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای اسلامی دوره چهارم نجف آباد برای ثمردهی آن صورت گرفته بود.
حناچی معاون وزیر راه و شهرسازی، سرتیپ مهری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی، متصدی معاون سازمان حفاظت محیط زیست، مهری معاون وزیر ارتباطات، شافعی معاون سازمان برنامه و بودجه و چمران رئیس شورای عالی استان ها از دیگر اعضای حاضر در این جلسه بودند که با نظر مثبت آن ها این طرح به تصویب نهایی رسید.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.