امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

خانه کودک شکوفه ، شکوفا شد

خانه کودک شکوفه ، شکوفا شد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، صبح پنج شنبه 30 دیماه 95، خانه کودک شکوفه واقع در فرهنگسرای شهید محمد منتظری به دست شهردار نجف آباد افتتاح شد.


در این مراسم که تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد، مغزی قائم مقام شهردار و جمعی از مدیران شهری نیز حضور داشتند، مهندس منتظری پس از افتتاح و آشنایی با بخش های مختلف و متنوع این مرکز بر لزوم استفاده هرچه بیشتر این مرکز توسط کودکان بخصوص به همراه خانواده ها تاکید و حمایت خود را از تقویت چنین مراکزی در مناطق مختلف شهری در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی اعلام نمود.
اضافه می شود بعد از رستوران بازی فکری و کتاب کندو واقع در فرهنگسرای خارون، خانه کودک شکوفه بر اساس نیاز و شرایط خاص کودکان طراحی شده و اماکن ارائه همزمان بیش از 10 خدمت همچون کتابخوانی، بازی های متنوع، نقاشی بر روی بوم و شیشه، ساخت کاردستی، دیواره شیشه ای دو جداره برای نقاشی کودکان و مشاهده همزمان والدین فراهم شده است.
لازم به ذکر است با توجه به شناخته شدن بادام به عنوان یکی از محصولات اصلی نجف آباد، این مجموعه با نام شکوفه نام گذاری شده تا کودکان شرکت کننده امکان آشنایی با یکی از ویژگی های خاص شهر خود را نیز داشته باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.