امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مصوبات جلسه 276 شورای شهر

مصوبات جلسه 276 شورای شهر
در دویست و هفتاد و ششمین جلسه شورای شهر که همانند همیشه با تلاوت آیات قرآن آغاز به کار کرد، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا به تشریح مهم ترین مسائل مطرح شده در جلسه خود پیش از نشست رسمی پارلمان شهری پرداخت.

در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا، دو نفر از فعالین حوزه طراحی و ساخت انیمیشن های طنز به تشریح نحوه فعالیت های خود پرداخته و در ادامه نیز ریاست انجمن سینمای جوان نجف آباد با اشاره به بخشی از دستاوردهای این مجموعه در سالیان اخیر، خواستار اعتماد بیشتر مسئولان جهت شکوفایی قابلیت های موجود در این عرصه شد.
در ادامه این نشست هم نامه ها و درخواست های متعددی مطرح شد که در ادامه به شاخص ترین آن ها اشاره می شود:
- درخواست یکی از مجموعه های مردم نهاد مساجد سطح شهر مطرح و مقرر شد شهرداری ضمن بررسی موضوع در صورت امکان نسبت به تنظیم لایحه مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهد.
- با توجه به نامه مطرح شده از سوی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری با موضع الحاق مقدار قابل توجهی زمین به محدوده یکی از مناطق شهری نجف آباد، قرار شد شهردار و معاون شهرسازی در نشست آتی جهت بررسی موضوع حضور پیدا کنند.


- با توجه به درخواست مطرح شده از سوی یکی از مجموعه های فعال در حوزه فیلم سازی، قرار شد شهرداری علاوه بر بررسی امکان و چگونگی کمک به این انجمن جهت تجهیز و به روز رسانی امکانات موجود، از پتانسیل های آن در تهیه ویژه برنامه های فرهنگی و هنری نیز بهره مند شود.
- درخواست ساکنین یکی از معابر منطقه پنج نیز در خصوص مسدود شدن آبراهه و راهروی موجود نیز مطرح و مقرر شد همزمان با شهرداری، سه نفر از اعضای کمیسیون فنی شورای شهر پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دهند.
در بخش دوم جلسه پارلمان شهری نیز بررسی تعدادی از نامه ها و لوایح رسیده به دبیرخانه مورد توجه و اتخاذ تصمیم قرار گرفت.
- با توجه به درخواست های متعدد شهروندان، با اعمال تخفیفات ویژه در خصوص صدور پروانه های ساختمانی و تسویه دیون به مناسبت ایام دهه فجر بر اساس قوانین موجود موافقت شد.
- همچنین با توجه به ادامه افتخار آفرینی های ورزش نجف آباد در رشته های مختلف و با توجه به درخواست مطرح شده از سوی اداره ورزش و جوانان، با اختصاص مبلغی به عنوان کمک جهت حضور تیم هندبال نجف آباد با عنوان شهرداری در لیگ دسته یک باشگاه های کشور موافقت شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.