امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
خبرگزاری جمهوری اسلامی پنجم اسفندماه

بزرگترین میدان میوه و تره وبار غرب اصفهان در نجف آباد احداث می شود

نجف آباد ،اصفهان-ایرنا- قائم مقام شهردارنجف آباد گفت: بزرگترین میدان میوه و تره بارغرب اصفهان در زمینی به وسعت 62 هزارمترمربع با مشارکت بخش خصوصی درنجف آباد احداث می شود.

محمد مغزی روز پنجشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پروژه بزرگ میدان میوه و تره بار جدید شهر که با مشارکت بخش خصوصی سال گذشته آغاز شده درمراحل پایانی است.
وی گفت : با مرتفع شدن برخی موانع روند اجرای این پروژه سرعت خوبی پیدا کرده به طوریکه با اتمام سفت کاری قسمت های مختلف آن، وارد فازنازک کاری شده است ومراحل جابه جایی غرفه های میدان میوه و تر بار قدیم به شکل جدی کلید خورده است.
وی افزود : این طرح که با هزینه ای بالغ بر65 میلیارد تومان مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد شامل 71 غرفه است که هرکدام نزدیک به 2 برابرمیدان کنونی میوه وتره بار مساحت دارد.
معاون مالی و اداری شهرداری نجف آباد گفت: در این مجموعه مشکلات میدان های تره بار همچون اتلاف بالای انرژی و نداشتن عایق بندی محیط داخل ازسرما وگرما و سایر موارد رفع شده است.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر:http://www.irna.ir/fa/News/82441873/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.