امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بازدید و جلسه هم اندیشی مدیران گزینش دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی استان اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، چهارشنبه چهارم اسفندماه ، جلسه هم اندیشی مدیران گزینش دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی استان اصفهان به میزبانی نجف آباد برگزار شد.

در ابتدا مسئولین ضمن حضور در گلزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاقی مجدد نموده و با نثار گل و قرائت فاتحه بر مزار شهدا یاد ایشان را گرامی داشتند.

در ادامه از پروژه های عمرانی ، خدماتی نظیر میدان میوه و تره بار ، پارک کوهسار و ... و تعدادی از ظرفیتهای گردشگری و رفاهی شهرداری نجف آباد نظیر پردیس خارون، خانه تاریخی مهرپرور و موزه مردم شناسی نجف آباد و.. بازدیدی بعمل آوردند که در این بازدید توضیحات تکمیلی توسط مغزی قائم مقام شهردار و سایر مدیران شهرداری به حضار ارایه گردید.

پس از بازدید نماز جماعت به امامت حجت الاسلام حسناتی امام جمعه شهر اقامه گردید و پس از آن شنوای سخنان ایشان در خصوص مواردی مانند اخلاق در کار و مدنظر قرار دادن رضای الهی در کار و خدمات و .. بودند و پس از آن جلسه هم اندیشی مدیران گزینش دستگاههای اجرایی، نظامی و انتظامی استان اصفهان برگزار گردید.

لینک آپارات:http://www.aparat.com/v/awOqK



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.