امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

مصوبات جلسه 279 ،280 و 281 شورای اسلامی شهر

مصوبات جلسه 279شورای شهر
این جلسه با تشریح مهم ترین موارد مطرح شده در کمیسیون فرهنگی شورا که پیش از شروع رسمی جلسه پارلمان شهری به کار خود پایان داده بود، آغاز گردید. در جلسۀ کمیسیون فرهنگی تعدادی از اعضای هیات امنای خیریه امام هادی (ع) ضمن تشریح عملکرد خود در بخش های مختلف، بر فعال شدن مراکز خیریه در تمامی نقاط شهر جهت کاسته شدن از بار مراجعات به مجموعه های فعال در مرکز شهر تاکید داشتند. تحت پوشش داشتن بیش از 200 خانواده نیازمند، یکی از شاخص ترین بخش های عملکرد این خیریه را تشکیل می دهد.


در ادامه نشست کمیسیون فرهنگی نیز با حضور فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی، نحوه حمایت از چاپ دو اثر مولفین شهر با موضوع آداب، رسوم و تاریخ نجف آباد در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد بررسی های تکمیلی در این خصوص انجام پذیرد.
- در ادامه جلسه شورای شهر هم درخواست تعدادی از مراکز فرهنگی، مذهبی و هنری سطح شهر در خصوص موارد مختلف مطرح و مقرر گردید شهرداری و سازمان رفاهی تفریحی ضمن بررسی موضوع، برای مساعدت لازم اقدامات مورد نیاز را انجام دهند.
در بخش دوم جلسه دویست و هفتاد و نهم نیز نامه ها و لوایح رسیده به دبیرخانه شورای شهر مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن ها تصمیم گیری شد.
- همچنین بر اساس درخواست سازمان رفاهی تفریحی در خصوص واگذاری بخشی از اماکن در اختیار، تابلوها و فضاهای تبلیغاتی به صورت استیجاری و از طریق برگزاری مزایده عمومی بر اساس قیمت پایه کارشناس رسمی دادگستری، با این امر موافقت و درخواست مذکور مورد تصویب قرار گرفت.

مصوبات جلسه 280شورای شهر
طی این جلسه که با ارائه گزارش مربوط به موارد مطرح شده در کمیسیون فنی آغاز شد، نامه ها و لوایح ارسالی به دبیرخانه مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن ها تصمیمات زیر اتخاذ گردید.
- بر اساس صورتجلسه مربوط به نشست مشترک مدیران شهرداری و فرمانداری نجف آباد با مسئولان شرکت توزیع برق استان در خصوص اجرای شبکه در مسیرهایی مانند بلوار فجر، خیابان اسرافیلیان و تقاطع غیر همسطح شهیدان حجتی، تصمیم گیری های لازم انجام گرفته و موارد زیر بر اساس قوانین موجود مورد تصویب قرار گرفت.
1_تمهیدات لازم درخصوص برق بلوار فجر صورت پذیرفت.
2- مقرر شد کمک های لازم در امور برق نجف آباد انجام شود.
3- مقرر شد هزینه احداث شبکه فشار ضعیف در طول بلوار فجر از محل اعتبارات پرداختی متقاضیان تامین گردد.
4- شرکت توزیع برق استان، اجرای خط انتقال را بر عهده خواهد داشت.
5-اجرای پروژه ورودی غرب نجف آباد با مشارکت امور برق در دستور کار قرار خواهد گرفت.
7- اجرای شبکه های روشنایی هم مطابق با شیوه نامه های قبلی ادامه خواهد داشت.

- بر اساس درخواست مطرح شده از سوی شهرداری، با فروش 25خودروی فرسوده موجود در پارکینگ سازمان خدمات موتوری بر اساس قیمت کارشناس رسمی دادگستری و از طریق برگزاری مزایده عمومی موافقت شد.
- در بخش دیگری از جلسه هم توافقنامه های شهرداری با تعدادی از مالکین زمین های واقع در بلوار فجر، خیابان شهداء غربی و خیابان شریعتی شرقی مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و تصویب شد.
- درخواست مطرح شده توسط یکی از مراکز فرهنگی و مذهبی منطقه چهار جهت مساعدت در راه اندازی مرکز معارف و پاسخگویی به شبهات در کنار مرکز مشاوره خانواده مورد بررسی قرار گرفت و با اختصاص مبلغی بدین منظور موافقت شد.

- با توجه به نامه نگاری صورت گرفته در خصوص مساعدت در امر پرداخت عوارض ساختمانی یکی از مجموعه های فرهنگی سطح شهر نیز با اعطای این کمک موافقت و مقرر گردید اقدامات مورد نیاز بعدی در این خصوص انجام شود.
- بودجه غیر نقدی سال 96 شهرداری نیز در قالب چهار دفترچه مطرح و پس از بررسی های لازم با تصویب آن موافقت گردید.

مصوبات جلسه 281 شورای اسلامی شهر
پیش از شروع رسمی این جلسه، نشست کمیسیون فرهنگی شورا با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون مداحان برگزار شد که خلاصه ای از موارد مطرح شده، در صحن پارلمان شهری نیز بیان گردید.
- با توجه به نامه شهرداری در خصوص ارائه بودجه پیشنهادی سازمان بهسازی و نوسازی، قرار شد در جلسه بعدی سرپرست سازمان در جمع اعضای شورا حضور پیدا کرده و در خصوص پاره ای از موارد به ارائه توضیحات مورد نیاز بپردازد.
در ادامه هم نامه ها و لوایح رسیده به دبیرخانه شورا مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص آن ها تصمیات مورد نظر اتخاذ شد.
- با درخواست هیات مدیره سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی جهت واگذاری اجاره بهای پارکینگ بیمارستان فاطمه الزهرا از طریق مزایده عمومی موافقت شد.
- با درخواست شهرداری در خصوص انجام برخی تعهدات مالی مربوط به پروژه مشارکتی احداث میدان میوه و تره بار موافقت و جزئیات آن مورد تصویب قرار گرفت.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.