امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

گام ششم توسط استاندار برداشته شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، شنبه 28 اسفندماه ، بهره برداری و کلنگ زنی از پروژه های عمرانی شهرداری نجف آباد ( گام 6) با دستان دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان کلید خورد.


در این آیین بهره بردای و کلنگ زنی که مسئولین شهری و شهرستان ازجمله امام جمعه، نماینده ، فرماندار، ریاست و اعضای شواری اسلامی شهر، شهردار و معاونین و مدیران شهری و جمعی دیگر از مسئولین شهری و شهرستان و مردم و خبرنگاران حضور داشتند ، ایشان ابتدا ضمن حضور در گلزار شهدا، با آرمان های والای شهدای گرانقدر، امام شهداء و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاقی مجدد نموده و با نثار گل قرائت فاتحه بر مزار شهدا یاد ایشان و امام راحل را گرامی داشتندو سپس 23 پروژه با اعتباری نزدیک به 272 میلیارد ریال مورد بهره برداری و کلنگ زنی واقع شدند.


در آيين افتتاح و كلنگ زني پروژه هاي عمراني ،فرهنگي،خدماتي و ترافيكي شهرداري و شوراي اسلامي شهر نجف آباد" که تحت عنوان" گام 6" نامگذاری شده بود، بیست پروژه با اعتباری نزدیک به 202 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفتند و سه پروژه ازجمله فرهنگسرای منطقه چهار(یزدانشهر) جمعاً با اعتبارهفتاد میلیارد ریال کلنگ زنی شدند.


پروژه هایی نظیر زورخانه شهدا پارک لاله، بوستان خدمت، باغ گلها، ارگ موزه شیخ بهایی و ...از جمله پروژه هایی بودند که با دستان استاندار اصفهان افتتاح گردیدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.