امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد،

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد در سال96

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش نجف آباد در سال ۹۶ با حضور سهراب مظفرمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، ابوترابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، منتظری شهردار نجف آباد، ابراهیم مدیر آموزش و پرورش بهمراه معاونین خود، گله داری مدیر شبکه بهداشت در اداره آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد برگزار شد.


 در ابتدای این جلسه ابراهیم مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه ، مصوبات جلسه گذشته را مطرح و از روند اجرای مصوبات گزارشی ارائه داد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گفت: در سال ۹۵ ، ۱۰ جلسه ی شورای آموزش و پرورش در شهرستان نجف آباد برگزار شد که این جلسات ۵۵ مصوبه داشت و بیش از ۹۰ درصد مصوبات، عملیاتی و اجرایی شدند .
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: شورای آموزش و پرورش باید به موضوعات تحلیلی آموزش و پرورش نیز بپردازد و این موضوعات در دستور کار شورا قرار بگیرد .
مظفرنجفی در ادامه موضوع هدایت تحصیلی دانش آموزان را یکی از مسائل مهم آموزش و پرورش دانست و کارشناسی بیشتر آن را خواستار شد.
در ادامه جلسه بزرگداشت هفته مقام معلم و تجلیل از معلمین برتر و مشارکت دادن شهرداران شهرستان در امر کمک به برگزاری جشن معلم، و برگزاری آزمونهای هدایت تحصیلی از جمله موارد مطروحه در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نجف اباد در سال ۱۳۹۶ بود .

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.