امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
(به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد به نقل از پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد)معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف‌آباد خبر داد

اجرای 183 هزار متر مربع آسفالت شهری نجف‌آباد در 9 ماه

معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف‌آباد درباره وضعیت آسفالت شهری در سال گذشته گفت: طی 9 ماه ابتدایی سال گذشته در مجموع بیش از 183 هزار متر مربع آسفالت‌ریزی در سطح مناطق پنج‌گانه صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد به نقل از پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد، مهدی فاضل اظهار کرد: طی 9 ماه ابتدایی سال گذشته در مجموع بیش از 183 هزار مترمربع آسفالت‌ریزی در سطح مناطق پنج‌گانه صورت گرفته که از این میزان، اجرای روکش آسفالت با 108 هزار مترمربع و آسفالت معابر خاکی و جدیدالاحداث با 62 هزار مترمربع بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اعلام اجرای 12 هزار مترمربع لکه‌گیری معابر طی همین مدت بیان داشت: مناطق 5 و یک با 5 و 4 هزار مترمربع بیشترین سهم لکه‌گیری را داشته و در بخش اجرای روکش آسفالت نیز منطقه دو با 28 و اولین منطقه با 27 هزار مترمربع جایگاه‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف‌آباد اجرای این حجم کار با توجه به فعال بودن پروژه‌های شرکت‌های خدمات رسان به ویژه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب را سخت و نیازمند هماهنگی‌های متعدد دانست و ادامه داد: در بخش آسفالت معابر خاکی و جدیدالاحداث هم منطقه دو با 21 و چهارمین منطقه با 16 هزار مترمربع جایگاه‌های اول و دوم را در بین مناطق داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تا پایان پاییز سال گذشته در مجموع بیش از 386 هزار مترمربع عملیات زیرسازی شامل خاک‌برداری و خاک‌ریزی انجام شده که در این میان اولین منطقه با 241 و منطقه دو با 45 هزار مترمربع بیشترین حجم از فعالیت صورت گرفته را داشته‌اند.

فاضل توسعه و ساماندهی پارک‌های سطح شهر را دیگر دستور کار مجموعه تحت مدیریت خود دانست و ادامه داد: در همین راستا و طی بازه زمانی مذکور، بیش از 7 هزار و 500 متر جدول‌گذاری، 9 هزار و 900 مترمربع بلوک فرش و بیش از 2 هزار و 200 مترمکعب بتن‌ریزی اجرا شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری نجف‌آباد انجام پیاده‌روسازی استاندارد و مناسب تردد افراد نابینا را یکی دیگر از رویکردهای عمرانی متفاوت شهرداری طی چند سال اخیر برشمرد و بیان داشت: علاوه بر 13 هزار مترمربع پیاده‌روسازی که در سطح مناطق پنج‌گانه صورت گرفته، در 9 ماهه ابتدایی سال گذشته بیش از 24 هزار متر جدول‌گذاری جدید نیز به شهر اضافه شده که در این میان منطقه دو با 6 هزار و 700 و اولین منطقه با 6 هزار و 400 متر بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: انجام نزدیک به 7 هزار متر کانیوگذاری و 3 هزار و 600 متر اجرای دال، قطعات یو شکل و نیوجرسی از دیگر اقدامات قابل ذکر هستند.

لینک خبر:http://isfahan.farsnews.com/news/13960206000325


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.