امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
(به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد به نقل از پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد)قائم مقام شهردار نجف‌آباد خبر داد

تخصیص 120 میلیارد تومان و رشد 15 درصدی در بودجه سال 96 شهرداری نجف‌آباد

مغزی با اشاره به بودجه سال 96شهرداری نجف‌آباد گفت: بودجه سال 96 شهرداری با رشد 15درصدی نسبت به سال قبل آن به میزان 120 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان صد میلیارد به صورت نقدی و مابقی غیر نقدی تعیین گردیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد به نقل از پایگاه خبری شهرداری نجف‌آباد، محمد مغزی اظهار کرد: بر اساس دستور العمل کلی ابلاغی وزارت کشور و در یک چهار چوب واقع بینانه و عملیاتی، بودجه سال 96 شهرداری با رشد 15 درصدی نسبت به سال قبل آن به میزان 120 میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از این میزان 100 میلیارد به صورت نقدی و مابقی غیرنقدی تعیین شده است.

وی با اشاره به سهم 65 درصدی منابع محلی و 35 درصدی اعتبارات استانی و ملی در این بودجه بیان داشت:«برای تهیه جزئیات بودجه سال 96 از چندین ماه مانده به پایان سال گذشته، جلسات کارشناسی متعدد و بعضاً سنگینی در سطح مناطق و با حضور معاونت های شهرداری برگزار و نتایج نهایی آن طی نشست های تخصصی مدیریت ارشد این مجموعه جهت ارائه اعداد و ارقام نهایی به صحن شورا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.»

قائم مقام شهردار نجف‌آباد در ادامه اضافه کرد: برای تهیه جزئیات بودجه سال 96 از چندین ماه مانده به پایان سال گذشته، جلسات کارشناسی متعدد و بعضاً سنگینی در سطح مناطق و با حضور معاونت‌های شهرداری برگزار و نتایج نهایی آن طی نشست‌های تخصصی مدیریت ارشد این مجموعه جهت ارائه اعداد و ارقام نهایی به صحن شورا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی با اشاره به در نظر گرفتن نسبت 60 به 40 بودجه جاری و عمرانی در بیشتر شهرهای کشور خاطر نشان کرد: در نجف‌آبادو علی رغم سرانه درآمدی پایین و ادامه برخی مشکلات اقتصادی، با مدیریت و تلاش جهادی تمامی پرسنل حدود 66 درصد از بودجه سال 96 به فعالیت‌های عمرانی و بیش از 33 درصد نیز به امورات جاری اختصاص پیدا کرده است.

مغزی با اعلام رشد 16 و 14 درصدی برای بودجه‌های جاری و عمرانی نسبت به سال 95 خاطر نشان کرد: طی سالی که گذشت، برخی مناطق به میزان 100 درصد بودجه پیش بینی شده خود را محقق ساختند و در تعدادی از مناطق هم شاهد کسری تا 30 درصد بودیم ولی در مجموع ضمن وصول کامل اعداد و ارقام پیش بینی شده، شاهد کمک‌های متعدد و قابل توجه مرکز به مناطق پنج‌گانه و سازمان‌های زیرمجموعه جهت اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل وظایف محوله بودیم.

وی بیان داشت: با تقدیم به موقع لایحه بودجه به صحن شورای شهر، منتخبان مردم در این مجموعه نیز طی کار فشرده و تخصصی جزئیات مربوط به آن را بررسی و در زمان مقرر به تصویب رساندند به طوری که در حال حاضر تمامی جزئیات مربوط به فعالیت‌های سال 96 مشخص و آماده اجرا است.

لینک خبر:http://isfahan.farsnews.com/news/13960206000350


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.