امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار با فرماندهی لشکر سرافراز 8 نجف اشرف بمناسب روز پاسدار

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، یکشنبه 10 اردیبهشت ماه ،مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد دیداری با سرهنگ سیف الله رشید زاده فرماندهی لشکرزرهی8نجف اشرف داشت .

در این دیدار که به مناسبت فرا رسيدن ميلاد با سعادت حضرت امام حسين (ع) و روز پاسدار و اعیاد شعبانیه برگزار گردید ، شهردار مراتب تبریک خویش و مجموعه شهرداری را عنوان داشت و در دیداری صمیمی با فرماندهی و پرسنل این مجموعه به گفتگو پرداختند.

اولین پیام امام خمینی(ره) به مناسبت روز پاسدار
حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال 1399 هـ . ق برابر با هفتم تیرماه 1358 هـ . ش پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

بسم ­الله الرحمن الرحیم

«روز مبارک سوم شعبان­ المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم ­میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می­کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی ­امیه نجات داد... اگر فداکاری پاسداران عظیم ­الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی ­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت».


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.