امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران/11 اردیبهشت

دوربین های نظارت تصویری در 20 نقطه نجف آباد نصب می شود

نجف آباد، اصفهان- ایرنا- معاون فنی وعمرانی شهرداری نجف آباد گفت: با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال ازمحل تملک دارایی ها، به زودی در 20 مکان عمومی شهرنجف آباد دوربین های نظارت تصویری نصب می شود.
مهدی فاضل روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با این اقدام درمجموع 24 میدان و چهارراه اصلی در مرکز و ورودی های این شهر ، زیرپوشش مرکز کنترل ترافیک قرار گرفته و هرگونه تخلف رانندگی با اعمال قانون مواجه خواهد شد.

 

وی اظهار کرد: هزینه اجرای این طرح از محل اعتبارات تملک دارایی تامین شده است و برای صرفه جویی درهزینه ها کارساخت پایه های فلزی و پی ریزی را نیز واحد امانی این معاونت با 50 درصد هزینه پیش بینی شده به اتمام رسانده است.
معاون فنی وعمرانی شهرداری نجف آباد گفت: تخلفات رانندگی همچون عبور از چراغ قرمز و توقف بر روی خط عابر پیاده در این نقاط با حضور نماینده راهور در مرکز کنترل ترافیک ثبت واعمال جریمه خواهد شد که قبوض آن نیز بصورت پستی به نشانی صاحب وسیله نقلیه ارسال می شود.
وی گفت: تجهیز تقاطع های پرتردد سطح شهر از جمله اقدامات زیرساختی محسوب می شود که با انجام آن علاوه برکنترل هوشمند و نظارت بر ترافیک سطح شهر،حضورفیزیکی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز در سطح شهر کاهش پیدا کرده و امکان حضور این نیروها در سایر نقاط مورد نیاز همزمان با کاهش چشمگیر هزینه ها فراهم خواهد شد.


فاضل افزود: درسال 94 در شهر نجف آباد 450 تصادف رخ داده که امید است با اجرای مقررات صحیح رانندگی و همچنیین جلوگیری از تخلفات بخصوص در میدان ها و ورودی ها و چهارراه های اصلی شهر شاهد کاهش تصادفات باشیم.
شهرستان نجف آباد دارای 320 هزار نفرجمعیت است که در سطح این شهرستان بیش از 200 هزار دستگاه و در شهر نجف آباد حدود 90 هزار خودرو تردد می کنند.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر:http://www.irna.ir/esfahan/fa/News/82511596/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.