امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

تجهیز آتش نشانی به سه دستگاه تهویه دود

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان آتش ­نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ، سه دستگاه تهویه دود برای سازمان آتش نشانی خریداری شد.


آتشیار احمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی در این باره افزود: درهنگام حریق ، تهویه دود از حساس ترین قسمتهای عملیات آتش نشانی می باشد که دستگاه تهویه دود نقش موثری در خروج سریع دود از محل دارا می باشد و به دنبال آن باعث افزایش سریع میدان دید و همچنین بالا بردن سطح توان عملیاتی آتش نشانان و دسترسی به کانون حریق و همچنین زمان جستجوی کمتر برای نجات اشخاص و احتمال خطر کمتر برای نیروی های امدادی و احتمال آسیب رسیدن کمتر به اموال می شود که در موقعیتهای مختلفی استفاده میشود، به خصوص در ساختمانها و یا شرایطی که حجم دود بسیار زیاد باشد استفاده از آن اجتناب ناپذیر است.
هادی در ادامه گفت: این دستگاه ها که به صورت دو منظوره می باشد و قابلیت کف سازی در محل حریق را نیز دارد به قیمت 180،000،000 ریال (صد و هشتاد میلیون ریال) خریداری شده و در خدمت واحد عملیات سازمان جهت استفاده در عملیاتها قرار گرفته است.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.