امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
نجف آباد،اصفهان-ایرنا-

19 شهروند نجف آبادی توسط آتش نشانان از حوادث مختلف نجات یافتند

نجف آباد،اصفهان-ایرنا- مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد گفت: در فروردین سالجاری با تلاش نیروهای آتش نشانی 19 نفر از شهروندان نجف آبادی از خطرات مختلف نجات یافتند.
آتشیار احمد هادی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در مدت مزبور با کوشش نیروهای آتش نشانی نجف آباد در مجموع 20 آتش سوزی مهار و به 34 حادثه امدادرسانی شد.

وی اظهار کرد: در این مدت به پنج حادثه تصادف و واژگونی خودرو نیز امدادرسانی شد که یک نفر هم در حادثه تصادف و واژگونی خودرو جان خود را از دست داد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: پرسنل ایستگاه های مختلف سازمان در اولین ماه سالجاری به 11 مورد مزاحمت حیوانات وحشی، هشت فقره حبس در اماکن، پنج تصادف و واژگونی خودرو و پنج خطر اشیاء برنده، 2 سقوط از ارتفاع، یک نشت گاز خودرو و 2 مورد محبوس شدن در آسانسور امدادرسانی کردند.
هادی،بیشترین تعداد آتش سوزی های یک ماه اخیر را مربوط به محل نگهداری ضایعات با 11 فقره دانست و گفت: در فروردین سالجاری 20 حریق منازل مسکونی، خودرو و موتورسیکلت، مجموعه های تجاری، مجتمع مسکونی و انبار توسط پرسنل سازمان مهار شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد، نشت گاز را یکی ازمهمترین دلایل بروز آتش سوزی های فروردین ماه در این شهر اعلام کرد.
شهرستان نجف آباد در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد

لینک خبر:http://www.irna.ir/esfahan/fa/News/82528096/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.