امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

چگونه گوشی اندرویدی گم شده خود را پیدا کنیم؟

خوشبختانه برای کاربران اندروید طیف وسیعی از اپلیکیشن های اندرویدی وجود دارد که به منظور ردیابی تلفن های هوشمند گم یا دزدیده شده، طراحی شده اند.

 برای کمک به شما در بین گزینه های فراوانی که به منظور ردیابی دستگاه های اندرویدی عرضه شده اند ، بهترین ها راانتخاب کردیم که در این مطلب با آن ها آشنا می شوید.

Find My Device
قابلیت ها: ردیابی تلفن هوشمند به وسیله GPS،پاک کردن تلفن هوشمند از راه دور،پخش صدا از راه دوروقفل کردن تلفن هوشمند از راه دور.برنامه Find My Device ساخت گوگل جزو اپلیکیشن هایی است که هر کاربر اندرویدی باید آن را روی تلفن هوشمند خود داشته باشد. استفاده ازاین ابزاررایگان باحجم 2.87 مگابایت بسیار آسان است و پیش از هرچیزی باید آن را از طریق پلی استور دانلود کنید. پس از نصب Find My Device، این اپلیکیشن ضمن اطمینان از روشن بودن Location از شما می خواهد وارد حساب کاربری خود شوید.پس از پیکربندی کامل برنامه با فرض این که تلفن هوشمندتان به وای فای و یا داده تلفن همراه متصل است، قادر به ردیابی آن هستید. برای ردیابی دستگاه اندرویدی کافی است با مرورگر دلخواه خود (روی رایانه یا روی تلفن هوشمند دیگر) وارد وب سایت android.com/find شوید.اگر دیوایس گم شده شما به اینترنت دسترسی داشته باشد، Find My Device به صورت خودکار اجرا می شود و می توانید تلفن هوشمندتان را ردیابی کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار آن است که کاربران قادر هستند آن را از راه دور قفل کنند و حتی برای آن پیام بفرستند.بدین ترتیب اگر کسی موبایل شما را پیدا کند، می تواند با ضربه زدن روی دکمه Call Me با شماره خاصی که شما برای آن در نظر گرفته اید ،تماس بگیرد. همچنین اگر انتخاب دیگری ندارید، قادر هستید تلفن هوشمند خود را از راه دور پاک کنید و یا آن را به صدا درآورید. به یاد داشته باشید که برای ردیابی تلفن هوشمند خود توسط مرورگر باید وارد حساب کاربری گوگل خود شده باشید.درباره همین موضوع اگر از تلفن هوشمند و یا مرورگر دسکتاپ شخصی دیگر برای انجام این کار استفاده می کنید، باید از حساب کاربری وی خارج و با حساب کاربری گوگل خود وارد شوید. نصب و راه اندازی Find My Device بسیار آسان است و به همین دلیل باید انتخاب اول هر کاربری در این خصوص باشد.

Find My Android Phone
قابلیت ها: دیدن موقعیت مکانی GPS تلفن هوشمند از طریق نقشه های تعبیه شده در برنامه،نشان دادن موقعیت مکانی تلفن هوشمند گم شده با به روز رسانی های دائم،دریافت کمک ناوبری از اپلیکیشن به هنگام ردیابی یک تلفن هوشمندوحذف هرگونه پیام از تلفن هوشمند ردیابی شده.این برنامه ساخت استودیوی Family Safety Productions به نام Find My Android Phone با بهره گیری ازفناوری مثال زدنی ردیابی تلفن های هوشمند، یکی از بهترین برنامه ها در این زمینه به شمار می رود. بزرگ ترین ویژگی این ابزار باحجم21.67 مگابایت اجازه ردیابی تلفن های هوشمند اعضای خانواده است. در همین خصوص لازم است که آن ها موبایل خود را با این برنامه همگام سازی کنند.اگر تلفن هوشمندتان گم شود و یا به سرقت برود، Find My Android Phone موقعیت مکانی آن را دائم به روز رسانی می کند.این اپلیکیشن جهت دقیق GPS را فراهم می کند و برای نقطه یابی دقیق به الگوریتم مثلث بندی (Triangulation Algorithm) متکی است.استفاده از این برنامه آسان است و وب سایت آن ضمن فراهم کردن نقشه ای مشابه اپلیکیشن Find My Android Phone، به کاربر اجازه می دهد به سرعت تمام دستگاه های همگام سازی شده با این ابزار را مشاهده کند. Find My Android Phone رایگان است و یکی از بهترین گزینه ها برای ردیابی تلفن هوشمند گم شده به شمار می رود.

Lost Android
قابلیت ها: قابلیت خواندن پیامک های ارسال/دریافت شده از طریق رایانه،پاک کردن تلفن هوشمند و یا کارت حافظه SD از راه دور،انتقال هر تماس به شماره مورد نظر شما،شروع و توقف عملکرد وای فای و GPS دیوایس شماوردیابی تلفن هوشمند به کمک GPS و یا اتصالات شبکه.Lost Android اپلیکیشنی فوق العاده به منظور ردیابی و پیدا کردن تلفن های هوشمند است.اگرچه اپلیکیشن اندروید این سرویس در حالت بتا به سر می برد، اما هنوز هم کاربران می توانند از ویژگی ها و مزایای باورنکردنی و منحصر به فرد آن جهت ردیابی و پیدا کردن دستگاه اندرویدی خود استفاده کنند.با اپلیکیشن Lost Android کاربران قادر هستند هر پیامکی راکه روی تلفن هوشمند دریافت کرده اند، به صندوق ایمیل خود منتقل کنند. قابلیت ارسال مستقیم پیامک از رایانه نیز در این سرویس تعبیه شده است. کاربران با این ابزاررایگان می توانند حتی در شرایطی که تلفن همراه شان در حالت سایلنت است، زنگ هشدار را روی آن فعال کنند.

منبع: خراسان


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.