امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی

در پشت صحنه ماه عسل چه می گذرد؟

برنامه تلویزیونی ماه عسل امسال نیز به روال هر سال و با سوژه های متنوع روی آنتن شبکه سه سیما می رود.
به گزارش فرهنگ نیوز؛ برنامه تلویزیونی ماه عسل امسال دوازدهمین سال به روی آنتن رفتن خود را تجربه می کند و موفقیت های پیاپی این برنامه منجر شده تا مخاطبان هر سال که می گذرد توقع بالاتری نسبت به سال گذشته از این برنامه داشته باشند.

برنامه ماه عسل امسال با حضور دو جوان که در بیابان تا مرز مرگ پیش رفته بودند آغازی قابل توجه داشت و حضور شهربانو و خواهرانش که از اوج سختی به اوج موفقیت رسیده بودند نیز اوج برنامه ماه عسل در یک سوم برنامه امسال علیخانی بود.

اما بد نیست بدانیم این برنامه موفق مهمانان خود را که از سراسر ایران انتخاب شده اند، برای میزبانی به کجا می برند و برنامه ماه عسل از کجا به روی آنتن می برد؟

ماه عسل هر سال دکورهای متفاوتی در نقاط مختلف تجربه کرده و امسال نیز جای جدیدی را برگزیده که قابل توجه است. امسال دکور برنامه ماه عسل در یک سالن ورزشی برپا شده است. این سالن ورزشی که حدود هزار متر وسعت دارد در اختیار سازندگان این برنامه قرار گرفته تا آنها از حدود ٧٠٠ متر آن برای استفاده در برنامه استفاده کنند.

البته طراحی دکورهای متنوعی که هرسال ساخته میشود نشان از توجه سازندگان این برنامه به ایجاد تفاوت هم در محتوا و هم در ساختار دارد. دکور امسال نیز که از وسعت و پیچیدگی بیشتری نسبت به سالهای قبل برخوردار است، از چشم مخاطبان دور نمانده و اظهارنظرهای متفاوتی درباره آن شده است.

اما «پیمان قانع» طراح و سازنده دکور برنامه تلویزیونی ماه عسل در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس از دکور امسال رمزگشایی کرد و درباره ایده دکور امسال گفت:‌ ماه عسل آینه قصه‌های مردم است بنابراین ما باید به این موضوع در دکور خود توجه کنیم. طوری که همه مردم از همه اقشار بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. ایده‌ طراحی تداعی کننده لنز دوربین و انعکاس نور و تشکیل چندین رنگ متنوع در لایه‌های عدسی دوربین است و بیان دوربینی که همیشه به سوی شما است و لحظات زندگی‌تان را ثبت می‌کند.

وی افزود: شما در این دکور تونلی با لایه‌های مختلف و مدور می‌بینید که در انتهای تصویر کلی آن همان لوگوی ماه عسل را خواهد ساخت و در حقیقت ورود به دنیای قصه‌ها است و در تقاطع اصلی آن همواره احسان علیخانی با فردی مرتبط با ماجرای آن روز کپی کوتاه خواهد زد.

وی همچنین درباره استودیوی اصلی ماه عسل توضیح داد: در این دکور نمای از یک شهر در ارتفاع چند هزار پایی در شب را می‌بینیم و تصاویری که در دل شهر پخش می‌شود و انعکاس آن را در آینه خواهیم دید در حقیقت تمام مهمانان ماه عسل مردم همان شهر چند هزار پایی هستند و در ماه عسل اتفاقات و داستان‌های زندگی‌شان در آینه بالای سرشان انعکاس داده می‌شود.

«پیمان قانع» در ادامه گفت: سعی کرده‌ام با استفاده از ترکیب رنگ‌های زرد و گرم هم تنوع بصری در پلاتوها ایجاد کنم و همچنین به نوعی ترکیب‌بندی در ژانر برنامه‌های اجتماعی و گفت‌وگو محور استاندارد برسم.

وی در پایان گفت: از تیم همیشه پرتلاش و با انگیزه‌ام که برای این فصل از جان مایه گذاشتند تشکر می‌کنم.

منبع: فارس


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.