امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
فرمانده سپاه ناحیه نجف آباد در افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی خواهران:

ما بايد مدافع ارزش های انقلاب باشیم

برنامه افتتاحیه اردوهای طرح هجرت 3 با حضور دانش آموزان مقطع متوسطه 1 و 2 توسط حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب(س) سپاه ناحيه نجف آباد برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ این برنامه در ابتدا فرماندهی حوزه خانم سعیدفر در رابطه با طرح هجرت و نیز باقی طرح های تابستانی و همچنین روند برنامه هیئت مذهبی توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه فرماندهی ناحیه سرهنگ ساعی با حضور در برنامه سخنانی ایراد نمودند. سخنان ایشان با محوریت انقلاب و حضرت امام خمینی(ره)، انتخابات و حادثه تروریستی هفته گذشته بود.

ایشان ضمن اشاره به تلاش همه جانبه دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب گفتند: برخی از مردم در کشورهای غربی و آمریکایی با الگوگیری از ایران مایل به اسلام هستند و تعداد زیادی به اسلام گرایش پیدا کرده اند به همین دلیل دشمن احساس خطر نموده و از ابزار متفاوتی برای دشمنی استفاده نموده است از جمله فیلم های هالیودی ضد اسلامی، ایجاد طالبان و القاعده در سال های قبل و در حال حاضر بدتر از آن داعش می باشد که شاهد عملکرد آنها در مجلس و مرقد امام(ره) در هفته گذشته بودیم.

وی در ادامه افزود: انتخابات تاریخ 29 اردیبهشت با دو شاخصه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی که موجب تعجب همه دنیا شد و نیز امنیت انتخابات بود که در سایه انقلاب اسلامی به وقوع پیوست که این نشان این است که انقلاب ما مسأله بسیار مهمی است و نیاز است که شما هدف این انقلاب را بشناسید و تاریخ آن را تا به امروز مطالعه کنید. مقام معظم رهبری امروز روی سخن اش با شما که نسل آینده و سرمایه انقلاب هستید می باشد و باید بر همه ما مشخص شود که باید مدافع ارزش های انقلاب باشیم و با الگو گیری از خط مشی امام خمینی(ره) و نیز نهضت عاشورا اهداف انقلاب را برای رسیدن به ظهور امام زمان(عج) پیش ببریم.

در ادامه نیز برنامه مولودی و نماز جماعت برگزار گردید و با توزیع افطاری برنامه به پایان رس


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.