امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد،خطیب نماز جمعه نجف آباد:

تکیه بر ملت و قدرت ملی رمز قدرت اسلام است

حجت الاسلام حسناتی رژیم صهیونیستی را عامل برهم زننده وحدت امت اسلام برشمرد و گفت: مستکبران عالم گمان می کنند در دوران حکومت جنگل با علم و قدرت حاکم بر دنیا هستند ولی باید بدانند نظام اسلامی و مقاومت منطقه این شعار را عوض کرده است.


 حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه نجف‌آباد، در خطبه‌های عبادی سیاسی آخرین نماز جمعه ماه رمضان با تشکر و تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: اعلام این روز به عنوان روز قدس از تدبیرات و حکمت های امام بود که حضور در چنین مراسمی جزء تکالیف و وظایف هر مسلمانی است.

وی رژیم صهیونیستی را عامل برهم زننده وحدت امت اسلام برشمرد و افزود: ما تنها کشوری هستیم که معتقدیم اسرائیل باید از روی صفحه روزگار برافتد که نماینده مستکبران و ستمگران عالم در منطقه است و هیچ کس حق ندارد حتی برای یک لحظه این جرثومه فساد و ظلم را به رسمیت بشناسد.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه بیان داشت: حضرت امام حتی در مورد آمریکا نیز چنین نظری داشتند که آنان چهارچوب اندیشه و عملشان مستکبرانه است و در پی منافع ظالمانه شان در دنیا هستند و حتی برای ثانیه ای نخواهند توانست در عالم ظلمی به پا نکنند که تنها هدفشان بارش سلاح بر مظلومان و کشتار مردم بی گناه است.

وی مسأله قدس را از مسائل اصلی جامعه اسلامی بیان کرد و گفت: تمام دشمنان به ویژه در خاورمیانه متحد شده اند تا مسائل اصلی را به فراموشی بسپاریم و قدس یکی از این مسائل اصلی است و امروز تمام مسلمانان به خاطر قدس امتحان می شوند که متأسفانه اکثر سران کشورهای اسلامی در این امتحان مردود شدند که نمونه اش حاکمیت وهابیت بر عربستان سعودی و حمایت از رژیم صهیونیستی است.

نماینده ولی فقیه در نجف آباد با اشاره به برخی اقدامات رژیم صهیونیستی به ویژه در روزهای منتهی به روز قدس بیان داشت: در هفته های اخیر شاهد بودیم که دشمنان به دنبال استقرار پایتخت رژیم صهیونیستی به بیت المقدس هستند و حتی این رژیم غاصب حق ورود مسلمانان و روزه داران را به مسجد الاقصی نمی دهد و اینها تمام توطئه های دشمنان اسلام است.

وی در ادامه به پاسخ کوبنده سپاه و اصابت 6فروند موشک ذوالفقار به مقر داعش خاطرنشان کرد: در حمله تروریستی داعش، دشمنان امنیت ملی کشور را هدف قرار داده بودند و وحدتی که امروز در منطقه شاهد هستیم برای برهم زدن امنیت ما بود و همه ما برای حفظ این امنیت وظیفه داریم و باید تشکر کنیم از کار بزرگی که سپاه انجام داد و سیلی محکمی که بر تروریست ها وارد آورد.

حجت الاسلام حسناتی در ادامه تصریح کرد: مستکبران عالم گمان می کنند در دوران حکومت جنگل به سر می برند که علم، قدرت حاکم بر دنیا باشد ولی باید بدانند نظام اسلامی ما و مقاومت منطقه این شعار را عوض کرده است و فهم، درک، تکیه بر ملت و قدرت ملی در سایه وحدت حرف اول را در دنیا می زند.

وی با اشاره به نقش دولت در زمینه ایجاد امنیت گفت: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در این مدت وظیفه خود را به خوبی انجام دادند و در سایه این امنیت باید دولتمردان نیز تلاش کنند تا در سایه وحدت ملی خدمت گذار واقعی این ملت باشند که سرمایه اصلی این نظام، ملت و مردم هستند و فلسفه تشکیل نظام اسلامی، خدمت به مردم و محرومان است.

امام جمعه نجف آباد درباره سالروز حادثه 7تیر نیز بیان کرد: آنچه منافقان در جنایت 7تیر انجام دادند ادامه اش در حادثه تروریستی مجلس شاهد بودیم و قوه قضاییه در میان قوا مظهر اقتدار و عدالت است که اجرای عدالت فلسفه تشکیل نظام اسلامی است و این قوه باید بیش از گذشته با قدرت و اقتدار برای اجرای عدالت و فسادستیزی تلاش کنند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.