امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

باز هم برق گرفتگی و بازهم مرگ!

عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از برق، مرگ دو نفر را رقم زد.
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ساعت 9 صبح امروز12 تیرماه یک مورد حادثه برق گرفتگی به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله اکیپ نجات ایستگاه شماره 2 و 4 و همکاران آتش نشانی گلدشت به محل حادثه اعزام شدند .

آتشیار احمد هادی مدیر عامل سازمان در توضیح این حادثه افزود: صبح امروز ساعت 9 حادثه برق گرفتگی واقع در کانال آب گلدشت به سازمان آتش نشانی گزارش شد که متاسفانه منجر به فوت دو نفر شده است.
وی افزود: در این حادثه کارگری از تبعه افغان در حال استفاده از کف کش جهت انتقال آب کانال به باغ بوده که در اثر اتصال برق کف کش دچار برق گرفتگی می شود در همین حین صاحب باغ برای کمک به وی بدون قطع کردن برق وارد کانال آب شده که متاسفانه او هم دچار سانحه برق گرفتگی می گردد.
هادی گفت: آتش نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه وارد عمل شدند و توسط تجهیزات نجات و جرثقیل افراد را از کانال خارج کرده و در اختیار نیروی های امدادی اورژانس قرار گرفت که متاسفانه تلاش های کادر پزشکی اورژانس برای نجات این دو نفر به نتیجه نرسید و هر دو جان باختند.

هادی در پایان ضمن اعلام این خبر که این سومین حادثه برق گرفتگی منجر به مرگ در سال جاری می باشد که تا کنون چهار نفر را به کام مرگ کشانده، از شهروندان گرامی تقاضا داشتند موقع استفاده از برق ضمن رعایت کلیه موارد ایمنی ، در زمان بروز حادثه قبل از هر کاری بلافاصله نسبت به قطع برق اقدام نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.