امروز: سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۴ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش ایرنا، مسعود منتظری روز پنجشنبه درجمع معتمدان نجف آباد افزود:

آب مورد نیاز فضای سبز نجف آباد از محل پساب فاضلاب تامین می شود

اصفهان- ایرنا- شهردارنجف آباد گفت: با توجه به خشکسالی های اخیر و کاهش منابع آبی، برای حفظ و توسعه فضای سبز و آبیاری درختان ؛ 120 لیتر در ثانیه پساب فاضلاب شهر به مدت 30سال خریداری شده است.
به گزارش ایرنا، مسعود منتظری روز پنجشنبه درجمع معتمدان نجف آباد افزود: اجرای پروژه انتقال پساب فاضلاب 80 میلیارد ریال اعتبار نیازداشت اما با کاری جهادی و به همت کارکنان زحمتکش شهرداری این پروژه با 20میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.
وی افزود: با ابلاغ طرح جامع شهر و تعیین حریم شهر نجف آباد صنایع و کارگاه های مزاحم شهری به منطقه جدیدی در جنوب غربی نجف آباد انتقال داده می شود.


منتظری گفت:280 هکتار از زمین های جنوب غربی شهرنجف آباد برای احداث کارگاه ها و صنایع مزاحم در نظرگرفته شده است.
وی همچنین افزود : یکی ازپروژه های مهم این شهرکه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد پروژه بزرگ کشتارگاه غرب استان اصفهان است.
وی گفت:این پروژه با توجه به تخصیص های صورت گرفته ازمحل اعتبارات عمرانی دفتر مقام معظم رهبری پبشرفت خوبی داشته و کار در برخی از بخش ها وارد مرحله نازک کاری شده است و عملیات پیش سرد و تصفیه خانه فاضلاب آن هم به زودی آغاز خواهدشد.
شهردار نجف آباد افزود:با تکمیل و بهربرداری از این پروژه و جذب کشتار شهرها و مراکز صنعتی همجوار با طراحی صنایع تبدیلی زمینه بسیار خوبی جهت بازگشت سرمایه گذاری صورت گرفته و ایجاد یک درآمد پایدار فراهم خواهد شد.
شهرستان نجف آباد با 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلو متری غرب اصفهان قرار دارد.

لینک خبر:http://www.irna.ir/esfahan/fa/News/82588626/


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.