امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۸ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد : با حضور استاندار اصفهان صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نجف‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال

در روزهای پایانی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر نجف‌آباد، هفتمین گام از پروژه‌های عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال و با حضور استاندار اصفهان برداشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، هفتمین گام از پروژه‌های عمرانی شهر نجف‌آباد، عصر شنبه با حضور استاندار اصفهان و با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

رسول زرگرپور در مراسم افتتاح فاز اول پارک کوهستانی آبشار، درباره پروژه‌های بهره‌برداری شده اظهار داشت: امروز در بدو ورود به شهرستان شهیدپرور نجف‌آباد ادای احترامی کردیم به آنانی که اگر آرامش و امنیتی شاهد هستیم به برکت خون آن‌هاست.

وی درباره پروژه‌های افتتاح شده افزود: سالن گلزار شهدا، افتتاح بلواری که حدود یک سال و نیم پیش کلنگ‌زنی شده بود، پارک آبشار که حدود 2 سال قبل هنگام کلنگ‌زنی تنها یک بیابان برهوت بود و 7 هکتار فاز اول این پارک 50 هکتاری به بهره‌برداری رسید.

استاندار اصفهان درباره دیگر فعالیت‌های 4 ساله شورای شهر نجف‌آباد گفت: ظرف 4 سال گذشته با تلاش شهردار و مجموعه شهرداری نجف‌آباد بیش از 150 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که دوره‌ای نمونه و طلایی بعد از انقلاب برای این شهر بوده که این‌گونه شاهد سازندگی است و پروژه‌های عمرانی به خود می‌بیند.

پروژه‌های بهره‌برداری شده امروز توسط استاندار نیز کلنگ‌زنی شده است که شامل فاز اول پارک کوهستانی آبشار واقع در شمال منطقه 3 نجف‌آباد با مساحتی بالغ بر 55 هکتار و هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال، بلوار فجر که اتصال به رینگ شمالی شهر است به طول هزار و 700 متر و عرض 45 متر و با هزینه آزادسازی بالغ بر 250 میلیارد تومان در منطقه یک نجف‌آباد، زیباسازی سالن گلستان شهدا نجف‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال به همراه نصب المان عصر عاشورا، تجهیز مکتب‌خانه علوم و احداث محور سلامت از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده بود.

 لینک خبر : http://isfahan.farsnews.com/news/13960424002204


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.