امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
شهردارآنلاین/ باشگاه خبرنگاران

بهره‌برداری ازطرحهای عمرانی نجف‌آباد

در روزهای پایانی چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر نجف‌آباد، هفتمین گام از طرحهای عمرانی با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال و با حضور استاندار اصفهان برداشته شد.

هفتمین گام از پروژه‌های عمرانی شهر نجف‌آباد، عصر دیروز با حضور استاندار اصفهان و با هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

رسول زرگرپور در مراسم افتتاح فاز اول پارک کوهستانی آبشار، درباره پروژه‌های بهره‌برداری شده اظهار داشت: امروز در بدو ورود به شهرستان شهیدپرور نجف‌آباد ادای احترامی کردیم به آنانی که اگر آرامش و امنیتی شاهد هستیم به برکت خون آن‌هاست.

وی درباره پروژه‌های افتتاح شده افزود: سالن گلزار شهدا، افتتاح بلواری که حدود یک سال و نیم پیش کلنگ‌زنی شده بود، پارک آبشار که حدود 2 سال قبل هنگام کلنگ‌زنی تنها یک بیابان برهوت بود و 7 هکتار فاز اول این پارک 50 هکتاری به بهره‌برداری رسید.

استاندار اصفهان درباره دیگر فعالیت‌های 4 ساله شورای شهر نجف‌آباد گفت: ظرف 4 سال گذشته با تلاش شهردار و مجموعه شهرداری نجف‌آباد بیش از 150 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 4 هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که دوره‌ای نمونه و طلایی بعد از انقلاب برای این شهر بوده که این‌گونه شاهد سازندگی است و پروژه‌های عمرانی به خود می‌بیند.

پروژه‌های بهره‌برداری شده ازسوی استاندار نیز کلنگ‌زنی شده است که شامل فاز اول پارک کوهستانی آبشار واقع در شمال منطقه 3 نجف‌آباد با مساحتی بالغ بر 55 هکتار و هزینه‌ای بالغ بر 60 میلیارد ریال، بلوار فجر که اتصال به رینگ شمالی شهر است به طول هزار و 700 متر و عرض 45 متر و با هزینه آزادسازی بالغ بر 250 میلیارد تومان در منطقه یک نجف‌آباد، زیباسازی سالن گلستان شهدا نجف‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال به همراه نصب المان عصر عاشورا، تجهیز مکتب‌خانه علوم و احداث محور سلامت از دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده بود.

لینک خبر باشگاه خبرنگاران:https://goo.gl/6DQ7Zf

لینک خبر شهردار آنلاین : https://goo.gl/3HXNJd


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.