امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد

دومین جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد در سال ۹۶ برگزار گردید

 سهراب مظفرنجفی، پیش از ظهر دیروز8مردادماه، در جلسه شورای اداری شهرستان که در جوار گلزار شهدا برگزار شد، با اشاره به اقدامات اخیر آمریکا و نقص آشکار برجام گفت: استکبار جهانی که این روزها با تکیه بر نااهلان منطقه، شمشیر در دست چرخانده و هل من مبارزه می‌طلبد، باید بداند که این گردن‌کلفتی‌ها دیگر جایگاهی در سطح جهان نخواهد داشت.
آقای مظفر مظفر نجفی درباره تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی باعث به انزوا کشیده شدن آمریکا در منطقه و جهان شده و با تصویب تحریم‌های جدید به دنبال ایجاد جایگاهی برای خودش است.
فرماندار ویژه نجف‌آباد بیان داشت، قدرت نظامی ایران، عامل به انزوا کشیده شدن آمریکا است
وی در ادامه بیان داشت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی باعث به انزوا کشیده شدن آمریکا در منطقه و جهان شده و با تصویب تحریم‌های جدید به دنبال ایجاد جایگاهی برای خودش است که شاهد هستیم دیگر حتی کشورهایی که زمانی دشمن ایران بودند، خواستار شرکت در مراسم تحلیف رییس‌جمهور هستند و دیگر جهان حاضر موافق تفکرات و توطئه‌های آمریکا نیست.


فرماندار ویژه شهرستان نجف‌آباد، با اشاره به قدرت نظامی و فضایی ایران و پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ و عکس‌العمل کشورهای جهان افزود: این اقدامات نشان از پشتوانه قوی و مقتدرانه نظام در سایه نیروهای مسلح دارد و عدم عکس‌العمل منفی کشورها در برابر این اقدام فضایی ایران به آمریکا نشان داد که آن دوران گذشت که دهکده‌ای باشد و کدخدا که برای بقیه دنیا تصمیم‌گیری کند.
وی با اشاره به روزهای پایانی دولت یازدهم، و آغاز دولت جدید نیز تصریح کرد: دولتی که بنا را بر اعتدال دارد، مبنای فعالیتش بر کرامت و آرامش و امنیت ملت و نظام است و باید هر یک از ما به عنوان عضو کوچکی از این دولت، به گونه فعالیت کنیم که مردم بیشترین آرامش را در جامعه احساس کنند.
مظفرنجفی در پایان صحبت‌ها به برخی از تذکرات به مسؤولان شهرستان اشاره کرد و افزود: توجه خاص به نسل جوان، ارتباط بیشتر با ائمه جمعه، حل مشکلات ادارات در حوزه مدیریت کلان شهرستان، بیشتر شدن ارتباط بین بخشی دستگاه‌های اجرایی، نظام‌مند شدن حضور اتباع بیگانه در شهرستان، نظم و انضباط اداری و نظارت و تقویت زیرمجموعه‌ها از جمله تذکرات فرماندار بود.
در ابتدای جلسه احمدرضا جعفرزاده، اصلی‌ترین دغدغه مسؤولان را بحث اشتغال برشمرد و گفت: در سال اقتصادی مقاومتی و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان تشکیل شده که هدف این کارگروه، بررسی و پیگیری مجدانه کارگاه‌های تولیدی و کارخانجات و مراکزی که به امر اشتغال فعالیت دارند که دبیری آن با خانه صنعت و معدن است.
معاون برنامه‌ریزی و عمران فرمانداری در ادامه تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون در ۳جلسه برگزار شده، ۲۲ مصوبه تصویب، ۱۱طرح در موضوعات محیط زیست، مشکلات بانکی، امور مالیاتی برگزار شد و در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نیز ۳جلسه برگزار و ۱۷مصوبه در موضوعات تسهیلات مشاغل خانگی برگزار شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.