امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
آتشیاراحمد هادی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته برای بالا بردن سرعت عمل آتش نشانان و نیروهای امدادی و نجات جان و مال شهروندان امری ضروری است

وجود تجهیزات مدرن و پیشرفته برای بالا بردن سرعت عمل آتش نشانان و نیروهای امدادی و نجات جان و مال شهروندان امری ضروری است.

آتشیاراحمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد با گفتگو با پایگاه خبری 125 ، دراین خصوص افزود: از آنجایی که برای سازمان های امدادی داشتن تیم ویژه کوهنوردی و تجهیزات مخصوص آن یک امر ضروری است، به همین منظور این سازمان در راستای خدمت رسانی مطلوبتر به شهروندان از سال 1385 با آموزش تعدادی از آتش نشانان و خریداری بخشی از تجهیزات ویژه کار در فضای معلق و کوهستان و همچنین خرید یک دستگاه خودرو وانت نیسان پیکاپ اقدام به راه اندازی تیم امداد و نجات در ارتفاع نمود. که به مرور زمان با خرید سه پایه نجات حرفه یی و تکمیل تجهیزات امداد و نجات در ارتفاع ، و همچنین پوشش حوادث غرب استان میتوان این سازمان را در زمره آتش نشانی های موفق دانست.

«تجیزات جدید خریداری شده با اعتباری80 میلیون ریالی»


هادی ادامه داد:امروزه با بیشتر شدن علاقه شهروندان به ورزش کوهنوردی و کوهپیمایی و همچنین روبه رشد بودن ساخت و ساز ساختمان های بلند مرتبه در سطح شهر و وجود چاه ها و قنات های عمیق در اطراف شهر، و متاسفانه عدم رعایت موارد ایمنی، همیشه خطراتی شهروندان عزیز را تهدید کرده است. که این سازمان در این مورد با حفظ آمادگی تیم تخصصی امداد و نجات در ارتفاع و تهیه تجهیزات فنی آن تا به حال به حمد خدا در چندین عملیات امداد و نجات و کار در ارتفاع در سطح شهر موفق بوده و در این راستا آماده خدمت رسانی به همشهریان می باشد .


احمد هادی در پایان گفت: در نظر است در آینده ای نزدیک با افزایش تجهیزات تخصصی و همچنین تجهیز ایستگاه های سازمان به تجهیزات فنی مورد نیاز کار در ارتفاع و خریداری لوازم انفرادی اقدامات موثری در این امر انجام دهیم تا در امر خدمات رسانی به شهروندان گرامی پیش قدم باشیم ..


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.