امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

پیام تسلیت شهردار نجف آباد بمناسبت شهادت شهید حججی

« بسم رب شهدا و صدیقین »


شهدا دلاورانی هستند که حصار جهالت و گمراهی را دریدند و شعاع خورشید هدایت را به دورترین نقاط عالم رساندند (مقام معظم رهبری)

بدون شک رمز و راز مکتوم عشق ورزی جوانان برومند مدافع حرم، برگرفته از غیرت، آزادگی، ایمان، آگاهی و ضمیر پاک این عزیزان می باشد و برکت این ستیز مستمر در مبارزه ای بی امان با تروریسم تکفیری داعش،  تلاش برای ثبات، امنیت و آرامش در مرزهای ایران زمین و عزت و اقتدار برای مردم مسلمان منطقه و  تلاشی برای شکست های پی در پی  داعش  بوده است.

محسن عزیز چه صحنه زیبا و با صلابتی آفریدی وقتی حرامزادگان تو را با تمام حقد و کینه به قتلگاه می بردند ولی چشمان پرفروغ و سینه ستبرت با تمام وجود صدا می زد که ما همانند پیشوایمان حسین بن علی (ع) تن به ذلت نمی دهیم ، همانند علمدار کربلا می گفتی اجازه نزدیک شدن به حریم حرم را نمی دهیم.
محسن عزیز! می‌دانیم که برای حفظ امنیت ملت مسلمان تن به اسارت دادی و به همرزمان شهیدت پیوستی و همنشین سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین (ع) شدی. درود خدا بر تو باد که شهادتت پیام حریت و مردانگی را صادر کرد و مطمئناً باعث اتحاد بیشتر امت اسلامی برای ریشه کنی تروریسم و تکفیری‌های داعش می‌شود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری نجف آباد شهادت پاسدار رشید و فرزند برومند میهن اسلامی‌مان  و شهر نجف آباد را به محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده محترم شهید، همرزمان ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند رحمان و‌ رحیم برای شهید حججی و دیگر شهدای میهن‌مان علو‌درجات و برای خانواده محترم ایشان صبر و اجر مسألت دارم.

مسعود منتظری

شهردار نجف آباد


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.