امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

مسابقات ورزشی پرسنل آتش نشانی شهرداری نجف آباد

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از جمع 8 تیم پرسنل این سازمان تیم نجات قهرمان مسابقات فوتبال گل کوچیک شد
در چهار چوب رقابت های فوتبال گل کوچک ویژه پرسنل سازمان آتش نشانی نجف آباد، تیم نجات پس از گذشتن از سد رقبا توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات در قالب 8 تیم از پرسنل این سازمان در ایستگاه شماره 4 با همدیگر به رقابت پرداختند.


احمد هادی تصریح کرد: به منظور آمادگی جسمانی پرسنل عملیاتی و ایجاد شور و نشاط بین آنها این مسابقات در 8 گروه بصورت تیمی بین ایستگاه های 5 گانه سازمان آتش نشانی و هر روز با انجام چهار بازی به صورت دوره ای برگزار شد که تیم های ویلا و آرمان به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.
وی اظهار داشت: بازی فینال بین دو تیم نجات (ایستگاه شماره 2) و ناجی (پرسنل امور اداری) برگزار شد که در این مسابقات تیم نجات بازی را با نتیجه 1 بر صفر به سود خود به پایان برد.
هادی ادامه داد: تیم ویلا (ایستگاه شماره 4) نیز در دیدار رده بندی با حساب 3 بر صفر از سد تیم آرمان (ایستگاه شماره 5) گذشت. که در این دوره از مسابقات تیم های نجات (ایستگاه شماره 2)، ناجی (پرسنل امور اداری) و ویلا (ایستگاه شماره 4) به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در پایان مراسم این مسابقات از تیم برتر با اهداء جام قدردانی شد.
شایان ذکر است در حاشیه، مسابقات دو میدانی در دو رشته سرعت و استقامت بین پرسنل این سازمان نیز برگزار شد که آتش نشان  مهدی شکرالهی در هر دو رشته توانست مقام اول را از آن خود کند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.