امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

حسن ختام دوره چهارم شورای اسلامی شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، دوشنبه30 مرداد96، مهندس مسعود منتظری شهردار نجف آباد در سیصدو بیست و دومین و آخرین جلسه رسمی شورای اسلامی دوره چهارم شهر نجف آباد حضور یافت.
در این جلسه  صمیمی که جمعی از اعضای شورای اسلامی دوره پنجم، معاونین شهردار و مدیرروابط عمومی شهرداری نیز حضور داشتند، از زحمات و فعالیتهای 4 ساله شورای اسلامی دوره چهارم تجلیل و تقدیر شد.


ریاست و اعضای دوره چهارم شورای دوره چهارم در سخنانی از مدیریت شهری و زحمات و تلاشهای شهردار ، معاونین و پرسنل تقدیر و تشکر خویش را ابراز نمودند، و عنوان نمودند مدیریت شهری وقت زیادی برای خدمت گذاشته و فعالیت و ثمره ایشان را فراتر از 4 سال عنوان داشتند.
در این جلسه کتاب عملکرد طلوع خدمت(گزیده ای از فعالیتها و دستاوردهای شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد که همراه با افتتاح گام 7 پروژه های شهرداری چاپ و توزیع مردمی شده بود) و تندیس 4 سال خدمت صادقانه و جهادی توسط اعضای شورای دوره پنجم و مدیریت شهری به اعضای شورای اسلامی دوره چهارم اهدا گردید.
شایان ذکر است شورای اسلامی دوره چهارم شهر نجف آباد ازتاریخ 12 شهریور ماه 1392 لغایت 30 مردادماه 1396 فعالیت نمود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.