امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی دوره پنجم شهر نجف آباد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد،چهارشنبه یکم شهریور ماه96، مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر نجف آباد با حضور سهراب مظفر نجفی معاون استاندار و فرماندار ویژه و جعفرزاده معاون عمرانی فرمانداری نجف آبادصورت پذیرفت.


معاون استاندار ضمن تبریک ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)و فرخنده زادروز ابوعلی سینا ، ابتدای شورای پنجم در سراسر کشور را تبریک و تهنیت گفت.
مظفر نجفی در ادامه افزود: امروز بعنوان اولین روز خدمتی ثبت و ضبط می شود و بنوان برگ زرینی محفوظ می ماند، بحث شورای شهر اینکه یک سازو کار قانونی است و یک امر مسلم و منطقی در دنیای امروز و جامعه جهانی برمبنای مردم سالاری است که دنیای پیشرفته هم به آن معتقد است و ماافتخار می کنیم در مکتب ما از سالها پیش به آن امر شده ایم.


به هرحال ساز و کاری که درقانون اساسی تعبیه شده است حضور توده مردم است که بیایند و افرادی را که الگو هستند و به شرع و قانون پایبندند به امور مردم بپردازند.
فرماندار ویژه در ادامه افزود:پیامبر در امور مردم مسائل را به مشورت و شور می گذاشت و از همفکری مردم در امور استفاده می کرد و همین حضور مردم است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در دنیا رقم می زند.
وی ادامه داد: از ابتدای استقرار نظام جمهوری اسلامی براساس خواست و رای مردم بوده است ، همه اینها برای ما درس و تکلیف است و ما هم باید امانت دار مردم باشیم و به شرع مقدس و اعتقاد به اسلام ناب و افکار ئو نظر بزرگانی که این نظام را بنیان نهادند امور را رفق و فتق نمائیم.
سهراب مظفر نجفی گفت: چهره هایی را که می بینیم در امور مردم واقف اند و خانواده شهید و رزمنده هستند و همچنین از خانوادهای با اصالت نجف آباد هستند و مشت نمونه خروار است و احسنت می گوییم به انتخاب مردم وبرحسب وظیفه ذاتی و قانونی به عنوان نماینده وزارت کشور در جمع عزیزان منتخب که از امروز رسماً بعنوان اعضای شورای شهر نامیده می شوند و جایگاه شورای شهر جایگاه بالا و والایی است.
فرماندار در ادامه افزود:دکتر زرگرپور استاندار اصفهان در جلسه آموزشی گفت که شوراهای شهر دارای یک سند شورای شهر هستند که امور مختلف شهر را رصد می کند و سعی دارد نقاط ضعف و قوت را شناسایی کند و نقاط قوت را تقویت کندو نقاط ضعف را برطرف کند.
وی در پایان از شورای چهارم تشکر نمودو آرزو کرد زحماتشان ذخیره آخرتشان باشد که دعای خیر مردم بدرقه نیروهای خدوم است، وی همچنین گفت: انشاالله ورود دوستان در مسائل با اتفاق و اتحاد باشدکه عقیده برشورای قدر ، متحد و یکپارچه داریم البته تظارب نظرات از بدیهیات است
ان شاالله توفیق بیش از پیش و روز افزون داشته باشید و حضور یکپارچه و وحدت سازی مردم را تضمین کنید و اگر موردی هم پیش می آید در همین اتاق بماند و تنش به مردم منتقل نشود.
انتخابات خوبی در دنیا انجام شده که این امر سبب اتحاد مردم خواهد بود، بار دیگر تبریک عرض می کنم آغاز به کار و رآیی که مردم دادند و شمارا مورد اعتماد قرار دادند.
پس از تبریک جعفر زاده معاون عمرانی فرماندار به اعضای شورای پنج و تشکر از شورای چهارم ، هیئت رئیسه سنی مشخص و پزشکی ریاست سنی جلسه منتظری بعنوان جوانترین عضو شورا سوگند یاد نموده و سوگند نامه را امضاء نمودند.


انتخاب هیئت رییسه بصورت رآی گیری مخفی صورت پذیرفت.
اعضای هیئت رییسه شورای شهر نجف آبادبمدت یکسال :
ریاست شورای اسلامی دوره پنجم: مهندس مجتبی گودرزی /8 رآی
نایب رییس شورای اسلامی دوره پنجم: مهندس جواد حجتی/8 رآی
خزانه دار شورای اسلامی دوره پنجم: محسن پوراسماعیلی/7 رآی
دبیرشورای اسلامی دوره پنجم: مهدی حاج صادقیان/7 رآی
در ادامه نیز مهندس گودرزی ریاست و مهندس حجتی نایب رییس شورای اسلامی دوره پنجم در سخنانی ضمن تشکر از اعتماد و انتخاب ایشان آرزوی توفیق در ادامه راه خدمتگزاری و مثمر ثمر بودن را نمودند و همدلی و همراهی اعضای شورا را پاسخی به حضور مردم شریف در انتخابات بیان داشتند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.