امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

دیدار شورای شهر و شهردار با مجموعه فرمانداری

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به مناسبت هفته دولت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر نجف آباد به مناسبت هفته دولت در فرمانداری، روز شنبه مورخ ۴ شهریور۹۶ با معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار نمودند و این روز را به ایشان و مجموعه کارکنان فرمانداری تبریک گفتند.


در این دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در سخنانی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجائی از همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد با مجموعه شهرستان بویژه فرمانداری در همه زمینه ها قدردانی نمود و افزود: با تلاش و همدلی شهردار و اعضای شورای اسلامی با وجود کاهش درآمد شهرداری ها، ارائه خدمات مختلف به مردم نجف آباد با قوت ادامه دارد و شاهد هستیم که پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی نیز در سطح شهر و شهرستان درحال انجام است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان اقتصاد مقاومتی تولید- اشتغال گفت: در چهار سال گذشته رفع مشکلات اقتصادی و ایجاد اشتغال از سیاست ها و برنامه های اصلی دولت بوده و امسال نیز با تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها و شهرستان ها اقدامات مهمی جهت مقاوم سازی اقتصاد کشور صورت گرفته است.
آقای مظفر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات دولت تدبیر و امید در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن برجام که با هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بدست آمد، دیوار تحریم ها ریخته شد و دستاوردهای بسیاری در حوزه های مختلف برای کشور بدست آمد.


برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت شهرستان مخصوصاً در خصوص پروژه های در دست اقدام شهرداری، تسریع در روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های موجود در شهر، پیگیری مشکلات و مسائل موجود و برنامه ریزی مدون جهت برطرف نمودن آنها و همچنین تاکید بر تعامل موثر و سازنده بین اعضای شورای اسلامی شهر ، مدیریت شهری و فرمانداری شهرستان از دیگر نکاتی بود که در این دیدار مطرح شد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.