امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
با تصویب شورای نامگذاری

میدان جدید التاسیس ویلاشهر "انقلاب اسلامی"نام گرفت

رئیس شورای شهر نجف آباد گفت: با تصویب اعضای شورای نامگذاری، نامگذاری دو میدان نجف آباد به تصویب رسید که در این میان میدان جدید التاسیس ویلاشهر به نام انقلاب اسلامی و میدان ابتدای امیر آباد که به ملت مشهور بود به نام امیر المومنین شناخته شدند.

مجید پزشکی رئیس شورای شهر نجف آباد در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد ضمن اعلام این خبر خاطر نشان کرد:« از ابتدای شروع کار رسمی چهارمین دوره شورای شهر نجف آباد تاکنون سه جلسه نامگذاری برگزار شده و طی آنها بیش از 170 مورد نامگذاری خیابان،معابر و میادین شهر مورد تصویب قرار گرفته است.»
پزشکی در ادامه اولین جلسه شورای نامگذاری را در خصوص مسائل کلی شهر عنوان کرد و افزود:« در دومین جلسه نیز مسائل مربوط به منطقه یک و ویلاشهر و در سومین جلسه نیز مسائل مربوط به نامگذاری معابر منطقه دو شهرداری نجف آباد مورد بررسی قرار گرفت.»
لازم به ذکر است که در این جلسات نامگذاری بیش از صدو پنجاه کوچه و معبر شهری در منطقه دو و 22 مورد در منطقه یک شهرداری مورد تصویب قرار گرفت.
اعلام خبر جلسه مشترک اعضای شورای شهر با امام جمعه شهرستان به منظور بررسی جدید ترین تصمیمات مربوط به پیگیری ادامه اجرای روند عملیاتی پروژه فاضلاب نجف آباد بخش پایانی سخنان پزشکی را تشکیل میداد.
پزشکی،فتحیان،اکرامیان به عنوان اعضای شورای شهر و مجیدی رئیس جدید آب و فاضلاب شهری نجف آباد اعضای حاضر در جلسه مشترک با با امام جمعه را تشکیل میدادند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.