امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه «شهید حُججی»/ ۸۵۰ هزار دانش‌آموز اصفهانی راهی مدارس می‌شوند

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان قائدیها

 

قائدی ها، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان شهدای فرهنگی در نجف‌آباد در محل تحصیل شهید حججی برای شروع سال تحصیلی به صدا درخواهد آمد.

 

به گزارش خبرنگار صاحب‌نیوز، محمد حسن قائدی ها، صبح امروز در جلسه شورای شهر اصفهان حضور یافت و  اظهار کرد: امیدوارم با حضور امروز بنده در شورای اسلامی شهر تعامل های خوبی بین دو طرف شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه هفت معاونت در اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مشغول به فعالیت هستند، گفت: سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان، توسعه مرکز مشکلات ویژه یادگیری (اختلالات) دانش آموزان، اجرای طرح سودای بندگی در مدارس استثنایی، آموزش مهارتهای سه گانه، جلوگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اقدامات این اداره کل در دولت یازدهم بوده است.

قائدی ها خاطرنشان کرد: رتبه اول رشد، احیای پست راهبران آموزشی، ایجاد پایگاه های توانمندسازی کودکان برای بدو ورود به دبستان، جذب دانش آموزان تارک تحصیل، توسعه پژوهش سرای دانش آموزی (100 درصد افزایش یافته است)، ارتقای رشته ادبیات و علوم انسانی را از دیگر اقدام های این اداره کل در دولت گذشته عنوان کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امسال بیش از 99 درصد کودکانمان وارد دوره ابتدایی خواهند شد.

قائدی ها با بیان اینکه بزرگ‌ترین کلینیک پزشکی و دندانپزشکی فرهنگیان کشور در استان اصفهان راه‌اندازی شده است،‌گفت: در حوزه پژوهش سخنرانی‌های علمی و کارهای پژوهشی انجام‌شده ضمن اینکه 9 مرکز یادگیری در سطح استان راه‌اندازی شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به 850 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی پیش رو ساماندهی شده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد حدود 330 هزار دانش‌آموز در شهر اصفهان در دست ساماندهی هستند.

وی با بیان اینکه بیش از شش هزار مدرسه در ابتدای سال تحصیلی در سطح استان کار خود را آغاز می‌کنند، گفت: زنگ آغاز سال تحصیلی در هنرستان شهدای فرهنگی نجف‌آباد در محل تحصیل شهید مدافع حرم محسن حججی برای شروع سال تحصیلی به صدا درخواهد آمد.

قائدی ها با بیان اینکه اصفهان یکی از استان‌هایی است که در بسیاری از شاخص‌ها رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: آموزش و پرورش امسال برای اولین بار رتبه ممتاز را در جشنواره شهید رجایی به خود اختصاص داد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در مراکز آموزش در اصفهان با مشکل روبرو هستیم، اظهار کرد: سرانه سال تحصیلی مدارس هنوز واریز نشده و در زمان حاضر با کمک‌های مردمی مدارس اداره می‌شوند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
۱ دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.