امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد،

انتخاب اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان نجف آباد

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم به ویژه شهید محسن حججی و با تسلیت حلول ماه محرم و تقارن هفته دفاع مقدس با دهه محرم؛ فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ عاشورا می باشد.

  ایشان اظهار داشت: کرنش نکردن در مقابل ظالم، گذشت و ایثار و صبر و شکیبایی از جمله ارزش های والای دفاع مقدس نمایند که در آن زمان در کشور حاکم و همچنان شاهد تداوم این ارزش ها در بین جوانان بوده که شهدای مدافع حرم نیز با تأسی به سیره حسینی و شهدای دفاع مقدس در همان در همان مسیر و با همان هدف جانفشانی می نمایند.

فرماندار ویژه نجف آباد با اشاره به وظایف مؤثر و راهگشای شورای اسلامی شهرستان در اداره امور، اظهار داشت: ارائه پیشنهادات لازم در زمینه های توسعه شهرستان در ابعاد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی به دستگاه های ذی ربط و کمیته برنامه ریزی شهرستان و استان، نظارت بر حسن اجرای تصمیمات شورا، تصویب، اصلاح و تفریق بودجه دبیرخانه شورای شهرستان، ازجمله وظایف شورای اسلامی شهرستان است.


آقای مظفرنجفی با بیان اینکه نیت و هدف اصلی منتخبین شوراهای اسلامی صرفا خدمت به مردم است، عنوان کرد: شوراها در عرصه خدمت به مردم باید پیگیر سیاست های دولت تدبیر و امید بوده و از هرگونه نگرش حزبی و جناحی اجتناب کنند..
مقام عالی دولت در شهرستان نجف آباد با تأکید بر اینکه ما موظف به رعایت مر قانون هستیم، عنوان کرد: انتخاب هیأت رئیسه شورای اسلامی شهرستان باید براساس مر قانون و آراء مؤخوذه باشد.
گفتنی است، در این جلسه، پس از شمارش آراء مأخوذه،آقایان مجید پزشکی به عنوان رئیس شورای شهرستان رضا عبدی نیز به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان، آیت الله محمدی منشی شورا و مهران صادقی نماینده شورای شهرستان در شورای استان انتخاب شدند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.