امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد

بازدید شهردار از آتش نشانان در روز هفتم مهرماه

مهندس  منتظری با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.


 مهندس مسعود منتظری شهردار و اصغر مهدیپور معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری نجف آباد به‌ مناسبت هفتم مهر ماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با حضور در محل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد ضمن تبریک به آتش‌نشانان یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشتند.

شهردار نجف آباد در این دیدار ابراز امیدواری کرد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد و پرسنل فداکار و زحمت کش آن همچون سنوات گذشته با حفظ آمادگی و تجهیزات روز و دانش بالا بتوانند خدمات مورد نیاز شهروندان را ارائه کنند.

مسعود منتظری در ادامه گفت: پیشگیری از حوادث یکی از وظایف اصلی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی است که باید با دقت انجام پذیرد.

منتظری با اشاره به اینکه مردم همواره قدردان تلاش، زحمات و از جان گذشتگی آتش‌نشانان می‌باشند، گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با بهره‌مندی از نیروهای با تجربه و حضور به‌موقع در صحنه حوادث به نجات جان شهروندان در شرایط سخت می‌پردازد و این جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این بازدیدآتشیار احمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد با اشاره به 523 مورد عملیات، اعم از 215 عملیات اطفاء حریق و 307 عملیات امداد و نجات صورت گرفته در شش ماهه اول امسال ، گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده این سازمان ارائه کرد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.