امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امام‌ جمعه نجف‌آباد:

اخلاص، برنامه‌ریزی و همدلی رمز موفقیت خادمان ملت است

 
امام‌ جمعه نجف‌آباد درباره اقدامات شهرداری نجف‌آباد در 4 سال گذشته گفت: در شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه حاکم بود، شهرداری نجف‌آباد در سایه همدلی، اخلاص و برنامه‌ریزی توانست چنین پروژه‌های عظیمی را به ثمر نشاند.

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی، عصر دیروز در آیین ابلاغ حکم انتصاب مجدد شهردار نجف‌آباد، با تقدیر و تشکر از انتخاب مجدد شهردار نجف‌آباد، اظهار داشت: طبق فرموده حضرت علی(ع) مسؤولیت‌ها میدان امتحان مردان خداست و در این میدان آنانی سعادتمند خواهند بود که مردم به نیکی از آنان یاد کنند.

وی افزود: حضرت علی(ع) در عهدنامه خود به مالک اشتر این‌گونه آورده است که اگر می‌خواهید صالحان را در دنیا بشناسید، نگاه کنید که مردم درباره خوبی‌های آنان چه می‌گویند که این تشکر و قدرشناسی مردم از خدمتگزارانشان خود یک نشانه است که باعث شد اعضای دوره پنجم شوراهای شهر نجف‌آباد به دور از جوسازی‌ها و فشارها با تدبیر بار دیگر مسعود منتظری را به عنوان شهردار نجف‌آباد انتخاب کنند.

امام‌ جمعه نجف‌آباد درباره اقدامات شهرداری در دوره چهارم شوراها گفت: در شرایط سخت اقتصادی که بر جامعه حاکم بود، شهرداری نجف‌آباد در سایه همدلی، اخلاص و برنامه‌ریزی توانست چنین پروژه‌های عظیمی را به ثمر نشاند چنان‌که خداوند در قرآن می‌فرماید «ان مع العسر یسرا» پیروزی در دل سختی‌ها به دست می‌آید و در سختی‌ها است که توان و استعدادها بروز می‌کند و حرکتی که در سال‌های اخیر در شهر نجف‌آباد شاهد بودیم، ضعف موجود در زیرساخت این شهر را که بسیار مشهود است اندکی التیام بخشید.

وی در پایان با اشاره به شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی و برکت‌های این شهید برای عمران هر چه بیشتر نجف‌آباد مطرح کرد: این شهید با شهادت خود زمینه معنوی را در کشور و به‌ خصوص در شهر زادگاهش ایجاد کرد و باید از این موقعیت به وجود آمده کمال استفاده را بکنیم.

در ادامه این مراسم سهراب مظفرنجفی نیز با تقدیر از حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی، بیان داشت: در هفته‌های گذشته شهرستان نجف‌آباد شاهد حال خاصی برای استقبال از پیکر این شهید بود که حجت و افتخاری برای کل کشور شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مراسم استقبال از پیکر این شهید، 12کمیته در شهرستان تشکیل شد و تقریباً 45 روز این شهرستان تا مشخص شدن زمان تشییع در وضعیت خاص قرار داشت و تمام دست‌اندرکاران توانستند بهترین خدمت را ارائه دهند.

فرماندار نجف‌آباد درباره وضعیت انتصاب شهرداران شهرستان نجف‌آباد گفت: در این شهرستان 6 شهرداری وجود دارد که در 4 شهر همان شهرداران قبلی منصوب شدند و در 2 شهر دیگر شهرداران جدید انتخاب شدند.

وی در پایان اذعان کرد: با توجه به شرایط فرهنگی این شهر و ایثارگری به عنوان مشخصه بارز آن، کار شهرداران با توجه به محدودیت منابع بسیار سخت است.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.