امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛

نماهنگی زیبا از تشییع پیکر شهید محسن حججی

پس از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید محسن حججی نماهنگی زیبا از زمان ورود پیکر تا تشییع این شهید منتشر شد.

محسن حججی، نماینده شهدایی که سر از تنشان جدا شد اما نگذاشتند حتی لحظه ای به حرم حضرت زینب (ع) هتک حرمت شود و به گروه های تروریستی اجازه تعدی به حریم ولایت را ندادند.

محسن حججی نماینده شهدای بی سر و حجت خدا بر روی زمین شد، جملات شیرین و دلنشینی که رهبر معظم انقلاب در وصف این شهید و جریان اسارت و شهادتش بیان کردند و این بیانات مرهمی شد بر دل داغ دیده پدر و مادر و همسر شهید حججی که حالا دیگر محسن را تنها پسر خود نمی دانند بلکه او را پسر پرافتخار ایران و انقلاب می دانند.

زمانی که زمزمه های ورود پیکر بی سر این شهید والامقام در کشور پیچید همه شهر مملو از عطر استقبال بود، مردم در تکاپوی آمادسازی شهر برای استقبالی پرشور بودند و این حضور برای قدردانی از خون شهید از همان لحظه ورود پیکر مطهرش به فرودگاه رقم خورد.

تهران، اصفهان، نجف آباد و همه ایران یک صدا و یک دل محسن حججی را زیبا و پرشکوه به خانه ابدی بدرقه کردند و با یاد داشتند که این جوان انقلاب از همه متعلقات دل کَند تا نوکری اهل بیت علیهم السلام را بدست آورد.

پس از حضور پرشور مردم در تشییع پیکر شهید محسن حججی نماهنگی زیبا از زمان ورود پیکر تا تشییع این شهید منتشر شد که در ادامه آن را خواهید دید.

لینک آپارات: https://www.aparat.com/v/SMJWD



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.