امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان در مراسم ابلاغ حکم شهردار نجف آباد:

انتظارات مردم بالا رفته است

انتظارات مردم بالا رفته است
رسول زرگر پور استاندار اصفهان هم در این برنامه با تقدیر از انتخاب شورای پنجم بیان داشت: «آقای شهردار باید بدانند که مردم دیگر شهرداری قبلی را نمی خواهند. شما چهار سال تجربه و تلاش کرده اید و بالطبع انتظارات مردم شریف و شهید پرور این دیار نیز به همان میزان افزایش پیدا کرده است.»


استاندار اضافه کرد: «فعالیت های بسیار خوبی در نجف آباد طی چهار سال اخیر صورت گرفته که با جرات می توان از آن با عنوان نهضت سازندگی یاد کرد ولی همچنان با آن چه که در شان مردم این دیار است فاصله داریم که امیدوارم با همکاری تمامی مسئولان، شاهد برطرف شدن این کمبودها باشیم.»
وی ادامه داد: «مسعود منتظری علاقه خاصی به خدمت به مردمش دارد، حدود شش ماه قبل پیشنهاد پستی بالاتر را در جایی خارج از شهرداری به او دادیم ولی ایشان خدمتگذاری به مردم این شهر را ترجیح دادند.»

استانداراصفهان: شورای شهر و شهردار نجف آباد باید با بهره مندی از تجربیات ۴ سال گذشته ابتکارات جدیدتر، تلاش‌های بیشتر و هماهنگی کامل‌تری داشته باشند
دکتر زرگرپور در مراسم ابلاغ حکم شهردار نجف آباد، خطاب به شهردار و شورای اسلامی دوره پنجم ، تاکید نمود: با عنایت به تجربه مفید چهار سال گذشته و باتوجه به شأن و منزلت نجف آباد، با تلاش بیشتر در جهت خدمت مضاعف فعالیت و کوشش نمایید و ابتکارات جدیدتر، تلاش‌های بیشتر و هماهنگی کامل‌تری داشته باشید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر رسول زرگرپور در مراسم ابلاغ حکم وزیر کشور مبنی بر انتصاب مجدد مهندس منتظری بعنوان شهردارنجف آباد، با اشاره به برگزاری ۴رویداد مذهبی فرهنگی در کمتر از ۲ ماه گذشته در استان اصفهان اظهارداشت: پانزدهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی باحضورهزارو ۲۰۰ نفرازسراسرکشورو ۶۰ نفراز ۴۰ کشور جهان برگزار گردید که از لحاظ کمی و کیفی بی‌نظیر بود و در این اجلاس پیرغلامان نه فقط از شیعیان بلکه از اهل سنت و حتی کشیش مسیحی نیز حضور داشتند.
استاندار اصفهان دومین رویداد را تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آقا محسن حججی برشمرد و افزود: مراسم تشییع این شهید بزرگوار در شهرهای مختلف و به‌ خصوص در میدان امام اصفهان و شهر نجف‌آباد واقعاً بی‌نظیر بود و یک‌ بار دیگر روزهای ابتدای انقلاب و دوران جنگ را زنده کرد.
رسول زرگرپور افزود: رویداد سوم مراسم تاسوعا و عاشورا و رویداد چهارم حضور جمعیت نیم میلیونی در مراسم قالی‌شویان مشهد اردهال بود که امسال معنویت خاصی به مراسمات عزاداری بخشید.
استاندار اصفهان به بیان خصوصیات این ۴ رویداد پرداخت و افزود: شکوه و ابهت این مراسمات از مهمترین ویژگی های آن بود که معنویت خاصی به فضای محرم در کشور داد و نکته مهم‌تر که کمتر به آن توجه شده، امنیت و آرامش بی‌نظیر این ۴ رویداد بود که علیرغم تمام توطئه‌های دشمنان در برهم زدن امنیت این مراسمات به برکت خون شهیدان و تلاش‌های نیروهای امنیتی و انتظامی حتی نسبت به سال‌های گذشته با کمترین مشکل امنیتی برگزار گردید.


زرگرپور در ادامه اصفهان را یک استان شهرنشین خواند و افزود: ۷۵ درصد جمعیت کشور شهری هستند ولی این آمار در اصفهان به ۸۸ درصد رسیده است و اصفهان با داشتن ۱۰۷شهر بیشترین تعداد شهر را در کل کشور دارد.
زرگرپور با بیان اینکه ۵۷۱ نفر اعضای شوراهای شهرهای اصفهان هستند، اظهارداشت: تاکنون از۱۰۷شهردار، حکم ۹۰ نفر از آنان ابلاغ‌ شده و ۱۱ شورا هنوز موفق به انتخاب شهردار نشدند و در ۶ شهر ، افراد معرفی شده دارای شرایط احراز صلاحیت نبوده اند که به شورای حل اختلاف ارجاع شده اند.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه اگراجرای طرح تفصیلی شهر و سند نهایی بالادستی در شوراها انجام نشده باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: با اجرای این طرح نباید در آینده شاهد معضلات شهرهای بزرگ باشیم.
وی تاکید کرد: شوراها باید احیای ساختار تشکیلات جدید بر اساس مصوبات وزارت کشور که به شهرداری‌ها ابلاغ شده را به انجام رسانند.


استاندار اصفهان درآمد را موتور محرک فعالیت شهرداری‌ها برشمرد و افزود: این امر یا از طریق مشارکت‌های مردمی یا از طریق صدور عوارض ، تحقق می یابد ولی در برخی شهرها شاهدهستیم که بودجه از طریق فروش تراکم به دست می‌آید که این عمل وجهه منطقی ندارد.
رسول زرگرپور در ادامه بر اجرای عدالت و توازن در مناطق مختلف شهری تاکید نمود.
استاندار اصفهان در این مراسم، خطاب به شهردار و شورای اسلامی شهر دوره پنجم ، تاکید نمود: با عنایت به تجربه مفید چهار سال گذشته و باتوجه به شأن و منزلت نجف آباد، با تلاش بیشتر در جهت خدمت مضاعف فعالیت و کوشش نمایند ونباید روند ۴ سال گذشته ادامه پیدا کند و باید با یک برنامه‌ریزی بهتر و منسجم‌تر ابتکارات جدیدتر، تلاش‌های بیشتر و هماهنگی کامل‌تری داشته باشید.
مدیر ارشد استان با ابلاغ رسمی حکم شهردار نجف آباد گفت: مسعود منتظری علاقه خاصی به خدمت به مردمش دارد، حدود شش ماه قبل پیشنهاد پستی بالاتر را در جایی خارج از شهرداری به او دادیم ولی ایشان خدمتگزاری به مردم این شهر را ترجیح دادند.


رسول زرگرپور همچنین با تقدیر از انتخاب خوب شورای پنجم بیان داشت: از کارهای صورت گرفته طی چهار سال گذشته میتوان به عنوان نهضت سازندگی یاد کرد و امیدواریم در آینده نیز شاهد ادامه این روند باشیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.