امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

همایش پیاده روی خانوادگی

صبح جمعه 28 مهرماه، به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده روی خانوادگی از میدان امام خمینی ره (باغملی) تا محل پارک کوهستان برگزار شد.
در این همایش که با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیأت ورزش های همگانی شهرستان نجف آباد طرح ریزی شده بود شرکت کنندگان مسیر میدان امام خمینی ره (باغملی) تا پارک کوهستان را طی کردند.


در محل اتمام همایش پس از اجرای قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران، با اجرای ورزش زورخانه ای برنامه آغاز و سخنرانی طباطبایی رییس اداره ورزش و جوانان و معرفی برنامه های هفته تربیت بدنی ادامه یافت.
تقدیر از ورزشکاران مدال آور جهانی و آسیایی در رشته های مختلف، نمایش هوایی و پرواز پاراگلایدر، استعداد سنجی تنیس و دوچرخه سواری ،مسابقه حضوری و قرعه کشی عتبات عالیات، مشهد مقدس، دوچرخه از دیگر بخش های این همایش بود.
در بخش جنبی این همایش نیز جشنواره ورزشی متشکل از 11 رشته ورزشی نوپا، جدید و مهیج چون فلوربال، اسپوکس، جهت یابی، ورزش های الکترونیک، رادیو کنترل، ساواته، سافتبال و ورزش های هوایی به معرفی، عضوگیری و اجرای این ورزش های جدید پرداختند.

 


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.