امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

اولین جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری در دوره پنجم شورا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، سه شنبه نهم آبانماه مهندس منتظری شهردار نجف آباد میزبان جلسه  هیئت عالی سرمایه گذاری در دفتر خویش بود.


در این جلسه که اولین جلسه با حضور اعضای شورای اسلامی دوره پنجم شهر بود، آقایان پوراسماعیلی، مهندس پزشکی ، طرقی و حاج صادقیان از شورای اسلامی شهر، مغزی قائم مقام شهردار، احمدی معاون شهرسازی، شهیدی مدیر دفتر مشارکتها و جمعی از مدیران و مسئولین شهری حضور داشتند، درخصوص مباحث و وظایف دفتر سرمایه گذاری و آنالیز و تصمیم گیری و انتخاب سرمایه گذار صبحت بعمل آمد.
در این جلسه کلیپها و انیمیشن هایی در مورد قطار نجف آباد، بوستان زندگی، رستوران راه چوبی ، میدان میوه و تره بار و ...رویت شدند.
پیرامون بعضی موارد با عنایت به مطالعات و جلسه کمیسیون طرحها برای فراخوان سرمایه گذار تصمیم گیری شد.
درخصوص مرکز معاینه فنی شماره دو شهرستان از طریق اخذ پروانه توسط مالک یا از طریق مدنی و اساسنامه دفتر سرمایه گذاری و مشارکتها تصمیم گیری شد.
مقرر گردید با هماهنگی قائم مقام شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی از پروژه های دفتر سرمایه گذاری و مشارکتها بعمل آورده و از نزدیک و بصورت میدانی در جریان روند امور قرار گیرند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.