امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

تور گردشگری دانشجویان جغرافیای شهری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد، صبح شنبه ۲۰ آبانماه،دانشجویان جغرافیا و برنامه ریزی شهری گرایش بهسازی و نوسازی اصفهان از بافت فرسوده، اماکن و ظرفیت های تاریخی و گردشگری نجف آباد بازدید کردند.


در این بازدید گروهی که با همکاری سازمان رفاهي تفریحی و سازمان بهسازي و نوسازي شهرداري نجف آباد برگزار شده بود مدیران شهری، اساتید و دانشجویان حاضر ضمن آشنایی با ویژگی های فنی شهری، نقاط مستعد بهسازی و نوسازی موجود نجف آباد را مورد بررسی تخصصی قرار دادند.
مجموعه تاریخی گردشگری هفت برج خارون، ارگ موزه شيخ بهايي، موزه مردم شناسي، بافت فرسوده محله نويد، عصارخانه اخلاقي، بازار ميرداماد، میدان امام خمینی(ره)(باغ ملي)،خانه های تاريخي معينی و نوريان (مكتب خانه علوم خواجه نصیرالدین طوسی) و كافه فرهنگ از مراکز و نقاط بازدید شده در این تور تخصصی شهرسازی بود.

در این دیدار مهندس احمدی معاون شهرسازی، مهندس محمودی مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی و کارشناسان مرتبط پاسخگوی موارد و سؤالات بازدید کنندگان درحوزه های مرتبط بودند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.