امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

یادواره اسوه اخلاص؛ سردار شهید مصطفی تقی جراح

شامگاه یکشنبه 5 آذرماه در شب شهادت امام حسن عسگری (ع) و در ایام هفته بسیج، یادوراه سردار شهید مصطفی تقی جراح در سالن شهروند فرهنگسرای خارون برگزار شد.
در این یادواره که با همکاری لشکر زرهی 8 نجف اشرف، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری نجف آباد برگزار شده بود سردار حسن آقایی همرزم شهید تقی جراح و از فرماندهان توپخانه سپاه به بیان صفات شخصیتی و خصوصیات رزمی اسوه اخلاص، شهید تقی جراح پرداخت.


تشریح عمده ترین فعالیت های عرصه نظامی ایشان در طول هشت سال دفاع مقدس تا شهادت، تلاش وی در شکل گیری گروه های تخصصی آموزش نظامی و هسته های فعالیت های ایشان از عمده محورهای این سخنرانی بود.
سخنرانی امام جمعه نجف آباد، حجت الاسلام حسناتی درباره تقویت فرهنگ شهادت در جامعه و لزوم توجه بیشتر به برگزاری مدون بزرگداشت سرداران شهید شهرستان و بیان خصوصیات والای انسانی شهید تقی جراح، اجرای گروه سرود شهید، پخش کلیپ ویژه معرفی شهید تقی جراح با همرزمان و خانواده ایشان، اجرای نقالی و پرده خوانی با موضوع جنگ تحمیلی و تجلیل از خانواده شهید از دیگر بخش های این یادواره بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.