امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی

بیست و ششمین جلسه شورای شهر نجف آباد

بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر، ساعت 16 عصر سه شنبه ۷ آذر با تلاوت آیاتی از قرآن مجید شروع شد و در ادامه جواد حجتی نایب رئیس شورای شهر به عنوان مدیر جلسه در سخنانی ضمن خوش آمدگویی به اعضاء و تبریک آغاز امامت امام زمان (عج)، از درگاه خداوند توفیق پیروی از ائمه اطهار و انجام خدمت صادقانه به مردم شریف نجف آباد را طلب کرد.
پس از آن آقای مجید پزشکی که به تازگی از بازدید مناطق زلزله زده غرب کشور بازگشته بود در گزارشی به تبیین حجم تخریب ها و روند امداد رسانی به حادثه دیدگان پرداخت و حجم و کیفیت کمک های ارسالی مردم نقاط مختلف کشور را در خور تجلیل دانست.


به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر نجف آباد نامه¬های فرمانداری ویژه شهرستان نجف¬آباد در خصوص آئین نامه اجرایی بندهای الف و ب از تبصره ۱۸قانون بودجه سال ۹۶، نامه مربوط به نحوه استفاده از موسسات حسابرسی و نامه مربوط به در خصوص ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۹۶ قرائت و کمیسیون برنامه و بودجه شهرداری وشورا موظف به بررسی بیشتر و اقدام مقتضی شدند ضمن آنکه نتایج گزارشات در صحن علنی شورا قرائت خواهد شد.
درخواست حمید رضا کبیری یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی در مورد عقد قرارداد مشارکتی با شهرداری برای احداث مرکز معاینه فنی خودروهای سبک و همچنین درخواست دو تن از شهروندان در خصوص مشکلات مربوط به ساخت و ساز و میزان پرداختی به شهرداری موضوعات دیگر جلسه بیست و ششم شورا بود. برای موضوع اول قرار بر این شد تا سه نفر از اعضای شورا موضوع را به صورت دقیق تری بررسی کرده و ضمن تشکیل جلسه با دفتر مشارکت های شهرداری، نتایج این اقدامات را گزارش دهند و برای موضوع دوم شهرداری موظف شد این موارد را از مجرای کمیسیون توافقات و مصوبات کمیسیون ماده ۵ بر اساس طرح تفصیلی پیگیری کند.
دو لایحه ارسالی از طرف شهرداری در خصوص احداث سرویس بهداشتی جدید در پارک لاله و احداث بوستان زندگی هم به بررسی بیشتر نیاز داشت و برای توضیحات تکمیلی مجددا به شهرداری ارجاع شد.
شورای شهر نجف¬آباد پیرامون درخواست یکی از دیگر از شهروندان هم با توجه به ۲طبقه بودن ساختمان مورد نظر مصوب کرد مهندس سازه با کارشناس رسمی دادگستری در این خصوص نظر داده و بر اساس آن شهرداری مطابق با قوانین موجود، تصمیم گیری لازم را انجام دهد. درخواست دو تن شهروندان به نام های مرضیه عرب و طوران ایران پور نیز در ادامه مطرح شد که با توجه به پاسخ ارائه شده توسط شهرداری، قرار شد این پاسخ رسما به افراد مورد نظر ابلاغ گردد.
- در پایان این جلسه نیز درخواست قربانعلی شریفیانا مطرح شد که پس از انجام بررسی های لازم مقرر گردید تا شهرداری موضوع مساعدت قانونی به ایشان را در چهارچوب های مشخص شده بررسی و اعلام نظر کند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.