امروز: جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۰ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جشن و بزرگداشت روشندلان در هفته معلولین

سه شنبه ۱۴ آذرماه ۹۶، سالن اندیشه فرهنگسرای خارون میزبان بزرگداشت و تقدیر از نابینایان کتابخانه مجموعه فرهنگی شهیدان فتاح الجنان بود.
در این برنامه که با حضور ، طرقی سخنگوی شورای اسلامی شهر، مغزی قائم مقام شهردار و رئیس هیات مدیره سازمان رفاهی تفریحی شهرداری نجف آباد، فردوسی مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و قناعتکار ریاست اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد همراه بود بخش هایی چون استندآپ کمدی، مسابقه حضوری، آیتم کودک، تقلید صدا،اجرای موسیقی زنده، دکلمه خوانی و مسابقه سرعت بکارگیری از نرم افزار های مخصوص نابینایان برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.


تشریح مشکلات نابینایان در امور شهری و تردد توسط منتخب نابینایان مجموعه، سخنرانی قربعلی با موضوع عملکرد کتابخانه نابینایان و برنامه های این مجموعه در جهت آموزش حضوری و غیر حضوری اعضا، تبیین منتخبی از برنامه های اداره بهزیستی شهرستان توسط قناعتکار و تجلیل از فعالان کتابخانه از دیگر بخش های این بزرگداشت بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.