امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر نجف آباد

در بیست و نهمین جلسه علنی شورای شهر نجف آباد مطرح شد؛ مهندس مجتبی گودرزی رییس شورای شهر نجف آباد: نجف آباد با جایگاه مطلوب در توسعه امکانات بهداشتی و درمانی فاصله زیادی دارد.
بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد در روز یکشنبه 19 آذر در دفتر پارلمان شهری برگزار شد. در این نشست که میزبان دکتر غیور رییس اداره بهداشت و درمان شهرستان بود گودرزی رییس شورا گفت: نجف آباد قطب بهداشت و درمان غرب استان است اما متاسفانه با جایگاه مطلوب در توسعه امکانات بهداشتی و درمانی فاصله زیادی دارد. وی با اشاره به گزارش دکتر غیور گفت: اکنون که مراجعات پزشکی و درمانی شهرهای غرب استان به نجف آباد صورت می گیرد مسوولان وزارت بهداشت باید توجه ویژه ای به توسعه زیرساختهای درمانی این شهر داشته باشند.


دکتر غیور رییس اداره بهداشت و درمان نیز با ارائه گزارش جامعی از اقدامات صورت گرفته در توسعه بهداشت و درمان شهرستان آماری از افتتاح و روند تکمیل پروژه های بهداشتی درمانی در یزدانشهر، امیرآباد، ویلاشهر و روستاهای جلال آباد و نهضت آباد و همچنین تلاشها برای برطرف کردن مسایل مراکز درمانی روستای اشن سیاستهای این اداره را تکمیل پروژه های ناتمام که تا زمان بهره برداری فاصله زیادی ندارند عنوان کرد.
تشکیل کارگروهی با نمایندگان شورا، شهرداری و اداره بهداشت برای ساخت شهرک سلامت و همکاری بیشتر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری برای ترویج فرهنگ سلامت با استفاده از تقویم سلامت از مصوبات این نشست بود.
دکتر غیور و نمایندگان شورای شهر از خیرینی که در توسعه زیربنایی مراکز بهداشتی، درمانی شهرستان به یاری شهروندان آمده اند قدردانی کردند و برای به ثمر نشستن موقوفات این بخش که نیاز به تعامل با شهرداری دارد نیز تدابیری اندیشیده شد.

نامه ها و درخواستهای کمیسیون فرهنگی و تعدادی از لوایح شهرداری موضوع بخش دیگر این جلسه بود.
تصویب طرح محسن پوراسماعیلی برای برگزاری نشست مشترک با عوامل قطار شهری اصفهان و پیشنهاد انجام آزمایشی طرح عیدی محمد طرقی برای بازدید نمایندگان شورا از محلات شهر تحت عنوان نیم روز با مردم شهر از جمله این طرحها بود.
درخواستهای کانون مداحان و اتاق اصناف نیز به طور جداگانه بررسی و بابت آن تصمیم گیری شد.
همچنین در بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر نجف آباد گزارش شهردار درباره اقدامات صورت گرفته در راستای دستیابی به شهرداری الکترونیک نیز به نمایندگان پارلمان شهری ارائه شد.
لایحه شهردار نجف اباد با موضوع آغاز پروژه میدان ورودی غربی شهر و بهسازی بلوار جانبازان برای حضور نماینده مطلع شهرداری برای توضیح بیشتر پیرامون طرح و پاسخ به سوالات نمایندگان بازگردانده شد.
همچنین در راستای دسترسی عموم شهروندان به اطلاعات شهری مصوب شد ضوابط کامل طرح های جامع و تفضیلی شهر نجف آباد در پایگاه اینترنتی منتشر و در دسترس عموم قرار گیرد.
سی امین جلسه شورای شهر نجف آباد در ساعت 16 روز سه شنبه به صورت علنی و در محل شورای شهر برگزار می شود و شهروندان می توانند برای حضور در جلسات شورا با دبیرخانه شورای اسلامی شهر هماهنگ و نظاره گر جلسات این شورا باشند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.