امروز: چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۵ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۴ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
بیست و چهارمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد سه شنبه (30/8/1396)

بیست و چهارمین جلسه رسمی شوراي اسلامي شهر نجف‌آباد

پس از حمد و ثنای قادر متعال و درود و سلام و صلوات بی پایان بر محمد و آل محمد (ص)بیست و چهارمین (24)جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نجف آباد سه شنبه مورخ 30/8/96 ساعت 16 با تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید آغاز گردید. سپس جناب آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورای اسلامی شهر ضمن عرض سلام وخیر مقدم خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر و میهمانان ارجمند و تبریک آغاز ماه پرخیرو برکت ربیع الاول دستور کار جلسه را مطرح فرمودند :
مشروح مذاکرات ، تصمیمات و مصوبات جلسه 24:
کمیسیون فنی شورا ساعت 16 آغاز گردید و لوایح مربوط به این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت .
*نامه شماره 48136/96 مورخ 21/8/96 و نامه شماره 48130/96 مورخ 21/8/96 شهرداری موضوع رعایت حریم مصوب شهر نجف آباد و مسئله ای که با عمران فولادشهر بوجود آمده مطرح و مقرر گردید شهرداری تا حصول نتیجه مسئله را پیگیری نماید و گزارش آن به شورا ارسال گردد .
*نامه شماره 62250/1/20 مورخ 23/8/96 استانداری محترم موضوع ارزش معاملاتی تبصره 11 ماده صد قانون شهرداریها مطرح و مقرر گردید در کمیسیون فنی بررسی گردد .
*درخصوص جرائم و تخلفات مقرر گردید شهرداری قبل از ساخت و سازها مبلغ جرائم و تخلفات درخصوص ایستایی ، کسر پارکینگ و هزینه هایی که بعداً در کمیسیون ماده صد شامل آنها می شود را در سایت و همچنین بصورت تابلو در مکانهایی که ارباب رجوع مراجعه می کند نصب نمایند . و همچنین جدول جرایم را بصورت محاسبه شده و ساده در سایت شهرداری قرار داده شود .

*درخصوص جاده نجف آباد به جوزدان از سمت باغ بانوان که فاقد تابلو یا چراغ راهنمایی است و باعث تصادفات شدید و زیاد و افتادن اتومبیل ها به داخل کانال آب می شود مطرح و مقرر گردید با اداره راه و شهرسازی و فرمانداری مکاتبه گردد .
*درخصوص حفاریهای پی در پی برای عملیات اجرایی فاضلاب و عدم اصلاح بموقع کوچه ها و خیابانها که باعث آسیب فراوان به وسایل نقلیه می شود ( در همه نقاط شهر ) مطرح و مقرر گردید در کمیته آبفا مطرح گردد.
* درخصوص مشکلات باغ بانوان از جمله زیباسازی ، وسایل بازی، کمبود امکانات ، دوچرخه های نامرغوب، چمن و ... بحث و بررسی صورت گرفت که مقرر گردید شهرداری ضمن پیگیری مشکلات فوق ، نتیجه را به این شورا ارسال نماید .
* درخصوص محله باغ نو و بلوار ولیعصر ( عج ) که از نظر امکانات تردد و رفت و آمد مشکل دارد مطرح و مقرر گردید آقای پور اسماعیلی عضو محترم شورا پیگیری نمایند .
*درخصوص جمع آوری زباله ها ( نداشتن نظمی خاص و اطلاع رسانی ناکافی ) مطرح و مقرر گردید آقایان منتظری و پوراسماعیلی پیگیری نمایند .
*درخصوص مشکلات منطقه طالقانی امیرآباد ازجمله جداول بسیار کثیف که حتی در ایام نوروز هم رنگ نمی شوند – پل های خطرناک ابتدای کوچه ها که باعث آسیب به خودرو و حتی شهروندان می شود مطرح و مقرر گردید شهرداری موضوع را بررسی و اقدام لازم بعمل آورد .
*درخصوص نصب سبدهای فلزی بزرگ درب دار در ابتدای کوچه ها مطرح و مقرر گردید جلسه ای با معاونت خدمات شهری تشکیل و این موضوع مطرح شود .
درخصوص ساکنان کوچه شهید موگویی صالح آباد که مدت مدیدی است خودیاری آسفالت را پرداخت کرده اند مطرح و مقرر گردید شهرداری ضمن بررسی و اقدام لازم نتیجه را به این شورا ارسال نمایند .
*درخصوص کوچه ملاصدرا روبروی مسجد بازار و گذاشتن دو تابلو وسط کوچه فضایی ایجاد شده که موتور سیکلت ها در تمام عرض کوچه پارک کرده و حتی محلی برای عبور عابر پیاده هم نیست مطرح و مقرر گردید درصورت امکان بلوک ها توسط شهرداری برداشته شود .
*درخصوص بی نظمی تردد اتوبوس واحدهای فیروز آباد و جلال آباد و نیاز این مناطق به مینی بوس و تاکسی ویژه مطرح و مقرر گردید سازمان محترم اتوبوسرانی ضمن بررسی اقدام لازم بعمل آورد .
*درخصوص پرونده های ....... ، ........و خانم .......... مقرر گردید نماینده ای از شورا ( آقای مهندس ابوترابی ) بهمراه محاسب یکبار دیگر پرونده را ارزیابی نمایند و مسایل احتمالی آن را حل و فصل نمایند .
*درخصوص موارد مطروحه در کمیسیون موارد خاص مقرر گردید آقایان مهندس منتظری شهردار محترم ، آقای مهندس مغزی معاون و قائم مقام محترم و آقای مهندس احمدی معاونت محترم شهرسازی در جلسه ای با اعضاء محترم کمیسیون موارد خاص ( آقایان طرقی – مهندس ابوترابی و آقای پور اسماعیلی) و آقای مهندس گودرزی ریاست محترم شورا و آقای محمد منتظری عضو محترم شورا در شهرداری جلسه ای برگزار شود و تصمیم درباره این موارد نهایی شود .
*درخصوص المان های شهری و طرح های مربوط به زیبا سازی مناسبتی و غیر مناسبتی مطرح و مقرر گردید از طریق فراخوان عمومی و در قالب مسابقات با کمک آموزش و پرورش شهرستان دانش آموزان نیز ایده گرفته شود .
*درخصوص ایده اجرای میدان شهدا براساس الگوی میدان ولیعصر تهران مقرر گردید شهرداری پیگیری نماید و از طریق دفتر مشارکت ها طرحی برای میدان ارائه گردد .
* درخصوص قرارداد سیتی سنتر مقرر گردید توسط دفتر مشارکت ها و امور حقوقی و شورا بررسی آغاز و هرچه سریعتر تکلیف طرف قرار داد روشن شود و شهرداری جلسه ای در این خصوص با شورا ترتیب دهد .
*درخصوص مسایل ترافیکی شهر مقرر گردید شهردار برای بررسی و یافتن راهی در این خصوص با یک شرکت مشاور ترافیک قرار داد منعقد و موضوع را بررسی و نتیجه را به این شورا منعکس نماید .
*درخواست آقای محمد علی ایوبی به شماره 3064/96 مورخ 25/8/96 دبیرخانه شورا مطرح و مقرر گردید درخصوص مطالبه از شهرداری برای بررسی بیشتر به آقای منتظری عضو محترم شورا ارجاع شود و قرار شد ایشان در جلسات آتی گزارش دهند .
1-نامه شماره 49004/96 مورخ 24/8/96 شهرداری ( به شماره 3078/96 مورخ 25/8/96 دبیرخانه شورا) موضوع تأمین و پرداخت بهای ملبوس سالیانه کارکنان زحمتکش در قالب کمک هزینه تهیه لباس سالیانه کارگران ( اضافه بر تهیه و تحویل لباس کار سالیانه کارگران تعمیرگاهی و خدماتی موضوع مقررات قانون کار ) و کارمندان شهرداری و سازمانهای وابسته در سال 1396 بمیزان 30 درصد افزایش نسبت به سال قبل و برمبنای پرداختی به کارگران تا سقف 000/750/5 ریال و به کارمندان تا سقف مبلغ 000/200/17 ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری مطرح که پس از بحث و بررسی باستناد بندهای 8 و 14 از ماده 80 قانون اصلاح موادی از قانون تشکیلات ، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 1375 و اصلاحات بعدی مجلس محترم شورای اسلامی مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید .
ختم جلسه: جلسه ساعت 30/19 با ذکر صلوات برمحمد وآل محمد (ص) خاتمه یافت .
غائبین جلسه: جناب آقای مهندس پزشکی عضو محترم شورای اسلامی شهر که با توجه به هماهنگی قبلی غیبت ایشان مجاز تلقی می گردد.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.