امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

جشن بزرگ شب یلدا

شامگاه چهارشنبه ۲۹ آذرماه ۹۶ و در آستانه طولانی ترین شب سال، سالن شهروند فرهنگسرای خارون میزبان شب نشینی خانوادگی و جشن بزرگ شب یلدا بود.
در این جشن که با همکاری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه هنرمندان نجف آباد برگزار و با استقبال پرشور شهروندان سالن شهروند را مملو از شهروندان نمود، بخش هایی چون موسیقی زنده سنتی و کلاسیک و اجرای نقالی و شاهنامه خوانی، مسابقه حضوری، حافظ خوانی و اجرای رادیو یلدا به اجرا درآمد.


مهندس منتظری شهردار نجف آباد طی سخنانی ضمن تبریک شب یلدا و تاکید بر لزوم افزایش شادی و نشاط در جمع خانواده ها، مژده ی ایام نوروزی شاد و مفرح همراه با برنامه ها و اقدامات نوروزی شهرداری نجف آباد را برای کلیه شهروندان به عنوان هدیه شب یلدای شهرداری تشریح نمود.
غرفه های عکاسی ویژه شب یلدا، گریم یلدایی کودک، نمایش تصاویر سه بعدی نجف آباد، زنده نویسی توسط اساتید انجمن خوشنویسان نجف آباد و نقاشی یلدایی از دیگر بخش های این جشن خانوادگی بود.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.