امروز: پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۰۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشانه گیری خلاقیت در نجف آباد / شکوفایی شکوفه ها در «شکوفه »

شکوفایی شکوفه ها در «شکوفه »
«با توجه به ضعف های موجود در زمینه کشف و تقویت خلاقیت کودکان، با تلاش و برنامه ریزی گسترده مجموعه خانه کودک شکوفه نیز در محل فرهنگسرای شهید محمد منتظری واقع در منطقه پنج شهرداری نجف آباد با هدف استفاده اختصاصی کودکان، طراحی و تجهیز شده که در آن امکان ارائه هم زمان ١٠ خدمت همچون کتابخوانی، بازی های متنوع، نقاشی بر روی بوم، ساخت کاردستی و بازی با شن فراهم گردیده است.»

پیش بینی دیواره شیشه ای دو جداره برای نقاشی کودکان و مشاهده هم زمان والدین را از امکانات بی نظیر این مجموعه در سطح شهرستان است. با توجه به شناخته شدن بادام به عنوان یکی از محصولات اصلی نجف آباد، این مجموعه با نام شکوفه نام گذاری شده تا کودکان شرکت کننده امکان آشنایی با یکی از ویژگی های خاص شهر خود را نیز داشته باشند.
علاقه مندان برای استفاده از این مجموعه همه روزه می توانند از ساعت ٨ صبح الی ١٦ به فرهنگسرای شهید محمد منتظری واقع در خیابان شریعتی روبه روی پارک ملت امیر آباد مراجعه یا با شماره ۴۲۴۳۶۶۶۲ تماس حاصل نمایند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)  
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.