امروز: شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۱ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۰ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهرداری نجف آباد

نشانه گیری خلاقیت در سه نقطه نجف آباد / شیرینی خلاقیت و تفکر در کندو

شیرینی خلاقیت و تفکر در کندو
در راستای تقویت خلاقیت و تفکر کودکان و دانش آموزان و سایر اقشار مردمی، سازمان رفاهی و تفریحی شهرداری نجف آباد، راه اندازی و تجهیز سه مجموعه رستوران بازی های فکری کندو و شکوفه در کنار مکتب خانه علوم خواجه نصیر الدین طوسی را عملیاتی کرده که این امر با استقبال بسیار خوب اقشار مختلف جامعه مواجه شده است.
رستوران بازی های فکری کندو در محل فرهنگسرای خارون اولین نمونه از این مجموعه ها محسوب می شود که در آن انواع بازی و کتاب ویژه سنین مختلف و عمدتاً خانواده ها در فضایی متفاوت و خاص فراهم شده است.


این رستوران با دارا بودن بیش از سه هزار جلد کتاب و مجلات تخصصی مادر و کودک، بیش از ۵۰ نوع بازی فکری مختلف، ۲۰ ست میز و صندلی ویژه و امکانات سرویس دهی رستوران بازی(چرخ حمل و تحویل بازی ها، منوی سفارش و..) آماده میزبانی از علاقه مندان به صورت انفرادی است و سایر مجموعه ها همانند کانون های فرهنگی مساجد، مدارس، پایگاه های بسیج، سازمان های مردم نهاد و حتی خانواده ها نیز می توانند با تعیین وقت قبلی به صورت گروهی از امکانات فراهم شده استفاده کنند.
ارائه خدمات کندو همه روزه از ساعت ٨ صبح الی ١٦ و علاوه بر امکان استفاده انفرادی، مربیان آموزش دیده ای نیز جهت راهنمایی گروه های دانش آموزی و سایر اقشار در محل حضور دارند.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.