امروز: پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۶ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
پس از اقامه نماز وحدت امام جمعه نجف آباد بیان داشت:

اصلی‌ترین پیام حماسه 9 دی، دشمن‌شناسی به موقع ملت بود +عکس

اصلی‌ترین پیام حماسه 9 دی، دشمن‌شناسی به موقع ملت بود
امام‌ جمعه نجف‌آباد گفت: اولین و اصلی‌ترین پیام حماسه 9 دی، دشمن‌شناسی به موقع ملت بود که سیلی محکمی بر دهان دشمنان کوبید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی در مراسم حماسه 9 دی به تشریح فتنه سال 88 و حماسه9 دی پرداخت و اظهار کرد: فتنه 88 کودتایی بالاتر از تمام کودتاهای این انقلاب بود و 9 دی سیلی بود که دشمنان خوردند و همه این تحریم‌ها به خاطر همین سیلی است.

وی با اشاره به وجود فتنه‌های مختلف در طول دوران تاریخ اسلام افزود: درگیری اهل حق و اهل باطل و صف‌آرایی دشمنان در برابر اهل حق در تمام طول تاریخ جریان داشته چنان‌که در زمان پیامبر اسلام(ص) 70 جنگ بر حضرت تحمیل شد.

امام‌ جمعه نجف‌آباد در تحلیل فتنه 88 ادامه داد: در جریان فتنه 88 عده‌ای در داخل کشور بر اثر غفلت، خودشان را دست‌آویز دشمنان کردند و هفت ماه کشور درگیر بود که نهایتاً ملت همیشه بیدار که در تمام دوران انقلاب در خط مقدم حضور داشتند، خودجوش به میدان آمدند.

وی همدلی و اتحاد ملت را دارایی این نظام بیان کرد و گفت: این‌گونه خودجوشی مردم برای هر نظامی ارزش و دارایی است و دشمنان بعد از شکست در فتنه 88، باز ساکت ننشستند و با انواع توطئه‌ها و حرف‌هایی که علیه ایران می‌زنند، خود را ملعبه و مضحکه جهان کرده‌اند.

امام جمعه نجف‌آباد درباره تجمعات اخیر مردم در شهرهای مختلف بیان داشت: همان‌گونه که رهبری فرمودند، بعد از فتنه 88، فتنه‌هایی در راه است و دشمن امروز از این تجمعات بیشترین بهره را می‌برد و ملت به سرعت متوجه شد که در پشت این تجمعات نیز اهداف و توطئه‌های دشمنان در پیش است.

وی ادامه داد: مطالبه‌گری، انتقاد و اعتراض حق مسلم ملت است ولی باید از راه قانونی خود وارد شد درست است که با وقوع انقلاب، نظام اسلامی ایجاد شد ولی این کشور هنوز در میانه راه برای رسیدن به دولت و جامعه اسلامی است و مسلماً مشکلات فراوانی وجود دارد و در برابر تمام این مشکلات باید انصاف را در نظر داشت.

امام‌ جمعه نجف‌آباد خطاب به مسؤولان حاضر در برنامه در ادامه بیان کرد: برخورد مناسب و بزرگواری در برابر ارباب‌رجوع باید سرلوحه فعالیت مدیران قرار گیرد به‌ خصوص در چنین شرایطی که ایجاد اشتغال همانند جهاد است باید هوشیار باشیم و با برخی ندانم کاری‌ها خود کمک‌کار دشمنان نباشیم.


این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی
کد جدید

تمام حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ و متعلق به شهرداری نجف آباد می باشد , هرگونه کپی و نقل قول از مطالب سايت با ذكر منبع بلامانع است.